neděle 19. července 2020

Matčina hra - Sandie Jones

(ze starého blogu - 16.10.2019)
Dneska jsem se rozhodla dát na blog článek o nové knize z nakladatelství Cosmopolis. Jedná se o psychothriller MATČINA HRA, kterou napsala Sandie Jones. Sice na fotkách kniha vypadá, že bude asi tlustá, ale věřte mi, že díky krátkým kapitolám a větším písmenům, budete mít knihu přečtenou během chvilky, tak jako já.
V celém článku najdete anotaci a mou recenze, ve které se dozvíte, jak se mi kniha líbila a k čemu ji přirovnávám.
Anotace:
ON TĚ MILUJE: Adam zbožňuje Emily. Emily je přesvědčená, že Adam je perfektní muž, jakého nevěřila, že někdy potká.
ALE ONA TEBE NE: Ve stínu číhá soupeřka, žena, kterou s jejím milovaným spojuje hluboké pouto.
NIC JI NEZASTAVÍ: Emily si vybrala Adama, ale nevybrala si jeho matku Pammie. Neexistuje nic, co by matka neudělala pro svého syna. A Emily zjistí, kam až je Pammie schopná zajít, aby dosáhla svého. Aby Emily odešla navždy.

Co já na anotaci:
Knihu jsem si vybrala díky obálce a díky tomu, že na obálce byla vyznačená ikonka PSYCHOTHRILLER. Moc ráda čtu psychothrillery. Anotaci jsem četla až po dočtení knihy, napovídá jen to, že se bude jednat o trojúhelník - máma, syn a jeho přítelkyně.

Recenze:
V první řadě chci vyzvihnout styl psaní, je neuvěřitelně čtivý. Knihu jsem měla přečtenou během jednoho dne, nešlo se odtrhnout. Jednak mi sedl styl psaní, a také jsem potřebovala vědět, co bude dál. Od začátku až do konce byl příběh velmi napínavý. Bohužel se dle mého názoru nejedná o psychothriller. Jedná se spíše o román s kapkou thrilleru na konci, ale i tak se mi kniha velmi líbila.

O co vůbec jde? Znáte film s Jennifer Lopez PŘÍŠERNÁ TCHÝNĚ? Jak ve filmu, tak i v knize se jedná o to, že si syn najde holku, se kterou to myslí vážně, bude i svatba...jenže máma ji nechce přijmout, chce mít syna jen pro sebe, a tak začne dělat vše proto, aby jeho holku odpudila. Film se mi líbil, byla to skvělá romantika/komedie. Kniha byla skoro stejná, jen konec byl jiný a lepší, nejednalo se vůbec o komedii, spíše to byl napínavý thriller a romantika.
Pokud jste viděli film a říkáte si, že tuto knihu nebudete číst, protože je skoro stejná jako film, tak Vám doporučuji, abyste si knihu přečetli, jelikož Vás konec opravdu dostane.

Za mě super oddychové čtení, které budete mít během chvilky přečtené. Krátké kapitoly jsou super, i díky nim se mi kniha četla velmi rychle.

Já už si z těch nálepek "thriller", "bestseller" atd.. nic nedělám, sice beru v potaz, že se má jednat třeba o thriller, ale neberu to vážně, protože kdybych brala vážně nálepku "psychothriller" na této knize, tak by se mi kniha asi moc nelíbila. Byl to spíše román s kapkou thrilleru...takže knihu mohu doporučit všem, co mají rádi hodně čtivé a napínavé romány s kapkou thrilleru.

Znáte knihu MATČINA HRA?
Viděli jste film PŘÍŠERNÁ TCHÝNĚ?

Knihu MATČINA HRA vydalo:

Žádné komentáře:

Okomentovat