pátek 14. srpna 2020

Čtvery boty z MILUJEME-BOTY z roku 2019

 Rok 2019 a mé boty z e-shopu MILUJEME-BOTY.CZ.

Nové jarní boty ze starého blogu - 8.4.2019

Opět jsem vybírala velikost podle cm. Mám nohu 25,5cm. Bohužel měli buď 25cm nebo 26cm. Když mají jen takové velikosti, beru vždy 26cm. U těchto bot bylo 26cm velikost 40. Jsou mi akorát, ještě že se do takových bot nenosí ponožky, protože s ponožkou by mi byly boty malé. Netlačí mě a nikde neřežou. Co se týká vzhledu, tak se mi moc líbí. Černá látka je lesklá, vypadá jako satén. Vpředu jsou krásné korálky a třpytivá aplikace. Podél boty a na špičce je slaměný lem, alespoň já tomu říkám slamák. Jsou hodně nápadité a oživí každý outfit. Jsem ráda, že jsem si objednala černé, jelikož se hodí skoro ke všemu.

Dále bych chtěla vyzdvihnout kvalitu. Za cenu nějakých 700Kč jsou dost kvalitní. Nikde nevidím lepidlo ani trčící nitky. Boty jsem už měla xkrát na sobě. Na jarní slunečný dny jsou skvělé. Nosím je jak k sukni, tak i ke kalhotám. Každý mi na ně kouká, protože se krásně třpytí na sluníčku nebo lépe řečeno lesknou.

Černé sandálky na léto ze starého blogu - 29.6.2019

Jako vždy jsem si velikost vybrala podle tabulky pod fotkami sandálků. Měli bohužel jen 25cm nebo 26cm. Já mám 25,5cm, takže jsem raději vzala 26cm, což je u těchto sandálků velikost 40. A udělala jsem dobře, prsty mi vůbec nepřesahují ven z boty. Pásky mě neškrtí a ani nejsou volnější, jsou akorát a za to jsem ráda, bota mi na noze neplandá. Pásek okolo kotníků se dá utáhnout i povolit, klasicky páskovým zapínáním.
Jak můžete vidět na fotkách, tak sandálky nejsou placky, mají mírnou platformu a klínek v bílé barvě. Stélka boty je zvláštní na sandálky, je totiž sametová. Bojím se, že budou prsty hned na stélce vytlačené, ale jinak sametová stélka není nepříjemná, nevadí mi.
Cena těchto bot byla 749Kč, doufala jsem, že budou kvalitnější. Minulý rok jsem si u nich objednala černé sandálky za pár korun a vydržely jednu sezónu. Doufám, že tyto vydrží alespoň dvě sezóny. Po ohlédnutí bot, mohu říct, že vypadají kvalitně. Nikde nevidím lepidlo, jsou krásně zpracované a sedí velice dobře. Cena je stejná jako v CCC či Deichmannu. Samozřejmě mají na e-shopu daleko levnější sandálky, ale já chtěla letos zkusit o trochu dražší.
Růžové vysoké farmářky ze starého blogu - 17.9.2019

Objednávám ne e-shopu už X let a vždy jsem byla spokojená. Velikosti mi podle jejich tabulky sedí, takže jsem šla na jistotu. Tentokrát jsem si objednala boty, které jsem nikdy neměla, a hlavně takovou barvu jsem nikdy neměla. Černé boty jsou už nuda, takže jsem chtěla barevné. Váhala jsem mezi pískovou a růžovou, ale nakonec vyhrála růžová, jelikož pískovou má plno holek. Zatím jsem z nich nadšená, ale ještě nebyla venku taková zima, abych je vytáhla.

Boty RŮŽOVÉ VYSOKÉ FARMÁŘKY jsem si vzala ve velikosti 40. Mají jen 25cm nebo 26cm a já mám 25,5cm, vždy beru 26cm, pokud nemají přesně 25,5cm. Cena 679Kč, podle mě je to dobrá cena. Kozačky se většinou pohybují okolo té tisícovky. Černé kozačky doma mám z roku 2017 a jsou z tohoto e-shopu, můžete je vidět v TOMTO ČLÁNKU. Koukala jsem, že jsou stále jako nové a to je nosím v zimě dost často. Růžové vysoké farmářky dorazily v malé krabici, takže jsem byla dost naštvaná, když jsem si je vezla domů z pošty. Bála jsem se, že budou zohýbané a v ohybech popraskané. Naštěstí nejsou vůbec zohýbané ani nijak poškozené tím, že byly boty přeložené. Každá bota byla v samostatném bílém látkovém povlaku, takže boty nedorazily ani ošoupané. Při prvním pohledu jsem byla nadšená, ale zároveň jsem si říkala "k čemu je sakra budu nosit"...
Po vyzkoušení se mé nadšení zvětšilo. Boty jsou tak strašně pohodlné a teploučké, že už se těším na zimu. Je mi jedno k čemu je budu nosit, ale nosit je určitě budu!

Béžové boty ze starého blogu - 27.12.2019

Boty jsem vybírala na e-shopu podle filtru, dala jsem si dámské boty a do hnědé barvy, kde mají i béžové. Boty s podpatkem jsem ani nerozklikávala. Ty co jsem si objednala, mě zaujaly asi jako druhé, jelikož byly levnější, než ty první co jsem chtěla, tak zvítězily. Tyto stály totiž 709Kč a ty první byly snad na tisíc korun.
Boty mě především zaujaly zvláštní podrážkou, kterou můžete vidět krásně na fotkách. Boty jsou na zavazování, ale to mi vůbec nevadí. Naopak jsem za to ráda, jelikož mám doma hodně málo bot na zavazování, tak je to pro mě změna. Tkaničky jsou hodně dlouhé a i dost pevné a kvalitní, tak snad nějakou dobu vydrží. Ozvláštněny jsou i stuhou s nápisem na kotníkách zezadu.
Bohužel neměli velikost 25,5cm, ale jen 25cm nebo 26cm, tak jsem si raději vzala 26cm, což je u těchto bot velikost 40 a jsou mi akorát. Tlustou, huňatou ponožku do nich nenarvu, ale to mi asi nijak nevadí.
Uvnitř bot není žádný kožíšek, jsou jen lehce vypolstrované. Zima mi v nich zatím není. Chodí se mi v nich dobře, nohy mě v nich zatím nebolí.
Nosím je jak k jeansům, tak i silonkám, vypadají dobře jak k sukni, tak i ke kalhotám. Jsem velice spokojená. Boty jsou fakt skvělý, udělaly mi velkou radost.

1 komentář: