úterý 27. dubna 2021

Brandnooz box - duben 2021

Zdravím!
Jak se máte? Venku sice svítí sluníčko, ale i tak je pěkná zima. Už to vypadá, že se pomalu všechno otevře, tak moc se těším na své oblíbené restaurace a wellness...
Včera mi dorazil dubnový BRANDNOOZ BOX, který jsem si vyzvedla u mamky až dneska. Tentokrát byl box dost lehký. Po otevření na mě vykouknul dětský časopis ŠIKULKA Speciál, který věnuji neteři. Vypadá hodně dobře a obsahuje i pohádková pexesa. 
Jaký produkty obsahoval dubnový box? Mrkněte do celého článku. Prozradím vám, že tentokrát moc spokojená nejsem.

RAJEC BIO (2x 16,50Kč) - Kouzlo čisté přírody z BIO zemědělství a bez konzervantů. Zajímavé příchutě. Obě mi moc chutnají, Malina s ostružinou mi chutnají daleko více než máta s bezovým květem. Kvůli plastu si takové vody již nekupuji, takže jsem ráda ochutnala, ale určitě si RAJEC v obchodě nekoupím, pokud nebudu v nějaké nouzi. 
HANNASAKI FRUIT FENYKL PRO DĚTI A KOJÍCÍ MATKY (87Kč) - Nevím komu by se mohl hodit. Já čaj rozhodně pít nebudu. Nemám děti a ani žádné nečekám, takže nic pro mě, ale čaj vypadá dost dobře.

VITANA HOVĚZÍ BUJÓN (41,90Kč) - Skvělý pomocník, ale hovězí bujón moc nekupuji. Toto balení budu mít asi nadlouho, jelikož obsahuje 12 kostek.
PODRAVKA NATUR PŘÍSADA DO JÍDEL (38,90Kč) - Veganské dochucovadlo, ve kterém by měla být jen zelenina a koření nic víc. Podravku mám již z minulých boxů, tak možná toto balení daruji mamce.
BOMBUS RAW ENERGY SALTY CARAMEL & PEANUTS (29Kč) - Tyto RAW tyčinky mám moc ráda, jen si je kupuji málokdy. Tato příchuť je výborná. Miluji slaný karamel, pokud ho i vy máte rádi, tak musíte tyčinku ochutnat.
HAVLÍK POHODOVKA (34,90Kč) - Tyčinky od Havlíka si kupujeme, máme je moc rádi. Velké balení jsme ještě neměli. Budou skvělé k vínu. Líbí se mi, že produkt vyrábí v manufakturním provozu v Krnově.

NESCAFÉ CAPPUCCINO a LATTÉ (2x 57,90Kč) - Bohužel oba rozpustné nápoje obsahují sušené mléko, které nemohu a přítel podobné drinky nepije. Jsou to novinky, jistě budou dobré, jen nejsou pro nás. Latté i Cappuccino jsem věnovala dědovi. Produkt má krásné balení.

Co říkáte na dubnový box?

Já spokojená tentokrát moc nejsem. Radost jsem měla jen s RAW tyčinky a tyčinek Havlík.

7 komentářů:

  1. Nooo....nevím...těšila bych se z toho, co ty! Raw tyčinky a Havlíkovy..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by udělalo radost jen to Nescafé :D Opravdu si myslím, že tento box, tedy nic moc no :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    taky doufám, že už se vše otevře, ale moc na to nespoléhám :/
    Každopádně mě by udělal radost ten Rajec, jinak asi nic.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem nebyla nadšená....:(

    OdpovědětVymazat
  5. když tak na to koukám, tak bych spokojená taky nebyla :/ snad příští balíček bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak koukám, že tentokrát obsah není nic moc... :/

    OdpovědětVymazat