neděle 28. dubna 2024

Glanc box Jiné Care II.

Krásný večer,
tak dnešek byl moc pěkný den a včera jsem celý den pracovala, tak jsem neměla čas psát články, i když jsem vám chtěla ukázat nový Glanc box, který jsem si vyzvedla v pátek. Byla to obří krabice, takovou krabici jsem ještě od nich nikdy nedostala a byl i dost těžký, tak jsem byla zvědavá, co bude uvnitř.
Nakonec jsem mile překvapená, i když jsem v boxu nenašla nic nového.

Ariel pods Lenor Amethyst - Kapsle mám ještě z prosincového boxu. Do zásoby se hodí, ale upřednostňuji spíše kapsle od značky Savo, tyto od Ariel mi moc nevyhovují, přijde mi, že mám prádlo tvrdší. Savo kapsle tvrdší prádlo nedělá a lépe voní.
Ariel gel Fresh air - Gel jsem už měla a byl fajn, jen mě trochu zarazila jedna věc. Z důvodu ochrany životního prostředí nemají některé gely v obchodech odměrku, ta je dostupná zdarma na jejich webových stránkách, což mi přijde zvláštní, místo toho, aby udělali větší víčko s tím, že to bude odměrka, tak pak XXX lidem budou zasílat odměrku poštou? Jinak gel doporučuji.
Aviváž Lenor Cherry Blossom & Safe - Lenor má úžasné aviváže, ale jezdím si pro ně do Německa. Zajímavé, jak jsou vůně rozdílné, i když mají stejný název i potisk.

Jar Power Spray - Sprej už v boxu byl a už jsem ho dokonce spotřebovala, byl dobrý, ale zůstanu věrná značce Sanytol.
Jar Extra + Supercore Citrus - Tekutý přípravek na mytí nádobí kupuji jedině od značky Jar a dokonce mi jeden doma došel, tak jsem ráda, že ho dali do boxu, alespoň ho nemusím kupovat a tento krásně voní.
Kapsle Jar Platinum Plus All In One - Den předtím než mi dorazil box, tak jsem si kapsle do myčky koupila, dokonce od stejné značky. Mám alespoň zásobu kapslí, tak na rok. Jinak Jar má dobré kapsle.

Swiffer Duster - Nejlepší prachovky. Díky boxu jsem je objevila minulý rok a od té doby je všem doporučuji. Jsou skvělé na žaluzie a místa kam se nedostanete hadrem.
Ambi Pur 3Volution Lenor Spring Awakening - Přesně tento osvěžovač už v boxu byl, vyzkoušela jsem ho a nevyhovuje mi. Mám raději jiné osvěžovače, tak toto balení někomu věnuji.

S boxem jsem velice spokojená. Je v něm vše, co potřebuji do domácnosti. Prachovka je naprosto perfektní, kapsle do myčky jsou skvělé, gel na praní mám ráda a aviváž nádherně voní.

A co na něj říkáte vy?


3 komentáře: