neděle 19. července 2020

Přečtené knihy za březen a duben 2020

(ze starého blogu - 6.5.2020)
Dneska vám ukážu knihy, které jsem přečetla za dva měsíce.

SLEČNA POKLADNÍ - Čtení ke kávě či k bazénu. Vtipné příhodu slečny pokladní. Slečna nejprve psala vtipné hlášky na twitter a díky nim napsala knihu, jelikož twitter měl vcelku úspěch.
ZEMĚ PŘÍBĚHŮ - Nádherný průvodce k sérii Země příběhů. Sérii jsem ještě nečetla, ale průvodce jsem zhltla během chvilky a moc mě nalákal na sérii. Snad se k ní dostanu, co nejdříve.
VLK A JÁ - Moc hezký příběh, spíše pro kluky. Jonáš chce psa, ale rodiče mu ho nechtějí dovolit. Jednoho dne Jonáš najde venku štěně. Vezme si ho tajně domů, ale otec na to přijde a vynadá mu, že má doma malého vlka. Dají ho do záchranné stanice, ale vlk si dokázal vytvořit s Jonášem pouto. Může přátelství mezi chlapcem a divokým vlkem pokračovat?
REKONSTRUKCE - Knihu jsem si přečetla v knihovně. Kniha se mi líbila, ale né tolik, abych si ji musela kupovat. Jedná se o příběh ženy Elišky, které se zabila maminka, a ještě než si vzala život, tak zabila syna. Eliška celý svůj život pátrá po tom, proč to matka udělala.
ILUMINACE - Na tuto knihu jsem se hodně těšila a nezklamala mě. Krásný příběh Hildegardy, kterou nechala matka zazdít v klášteře, aby sloužila Bohu. Z knihy se dozvídáme, jaký měla život a jak se stala zakladatelkou kláštera pro sestry.
MRAZIVÁ KRUTOST - První díl se mi moc nelíbil, ale druhý díl byl snad o 90% lepší. Perfektní krimi, moc se mi líbila. Četla se hodně dobře, ale bohužel jsou v knize překlepy, a to fakt hodně. Je to škoda, ubírá to dost na kvalitě. Musím říct, že jsem až do konce nevěděla, kdo je vrah. Takže mohu doporučit všem, co mají rádi krimi.

MAGICKÁ KNIHOVNA - Krásná dětská kniha z úžasného prostředí magické knihovny. Příběh je dobrodružný, a při tom se děti dozví i plno zajímavostí. Já jako dospělá mohu knihu doporučit hlavně holčičkám do čtenářského deníku. Kniha je fakt krásná a kouzelná, jsem ráda, že ji mám ve své knihovně.
PETRADEMONE - Strašidelná a napínavá kniha pro děti, tedy spíše pro ty starší děti. Mně se kniha moc líbila, určitě si pořídím druhý díl. Knihu jsem jinak přečetla jedním dechem, jak byla napínavá.
KDYBY TO BYLO TAK SNADNÉ, DĚLAL BY TO KAŽDÝ - Moc hezká romantická kniha. Romantiku moc nečtu, ale tato kniha mě fakt zaujala a určitě se v knihovně mrknu po autorčiných předchozích knihách.

+ několik dětských knih, recenze mám na instragramu DETSKERECENZARIUM

Žádné komentáře:

Okomentovat