neděle 19. července 2020

Přečtené knihy za květen/červen 2018

(ze starého blogu - 19.7.2018)
Vím, už je polovina července a až teď sem přidávám přečtené knihy za dva měsíce květen/červen. Jak už jsem psala v minulém článku o přečtených knihách. Tak první půl rok byl katastrofa. Nová práce, plno problémů atd...už je to mnohem lepší, ale ještě si furt zvykám na novou práci. Nějak nestíhám číst, kolikrát si místo knihy vezmu omalovánky, takže jsem opět za dva měsíce přečetla jen 3 knihy. Jsem ostuda fakt. O prázdninách jich bude snad více.

PÍSEŇ ZVĚROKVARKA - Jasper Fforde
Druhý díl ze série Kronika Jennifer Strangeové. Nikdy bych si tuto sérii nekoupila, ale když ji měli v levných knihách za pár korun, tak jsem nemohla odolat. Druhý díl jsem si koupila nedávno a hned jsem si ho přečetla. Je to jednohubka, jelikož má kniha velké písmo a čte se velmi rychle. Je to pohádka, ale bohužel né jednoduchá. Kolikrát jsem měla problém pochopit, co se děje a dost jsem se zamotávala. Bohužel tuto sérii nemohu doporučit. Obálka sice pěkná, ale pohádka nic moc. Nechápu, že má tato kniha na databázi knih 90%.
CHLAPEC, KTERÝ PŘEŽIL POCHOD SMRTI - Pavel Taussig
Na tuto knihu jste mohli vidět na mém blogu recenzi. Je to skvělá kniha. Tato kniha není jen nějaký deník. Kniha obsahuje deníkový záznam s poznámkami od autora, který věnoval svému synovi, jedná se spíše o životopis. Po životopisu pokračuje záznam z deníku, a nakonec autor napsal jak to vše vidí teď. Je to sice tenoučká kniha, ale za mě je skvělá, plno emocí a pokud rádi čtete o lidech, kteří zažili holocaust, tak tuto knihu musíte mít.

ZASNOUBENÁ SE SMRTÍ - Jana Vrzalová
I na tuto knihu jste tu mohli vidět recenzi. O Ince Bernáškové jsem toho moc nevěděla, skoro vůbec. Tato kniha vcelku tlustá, ale je hodně čtivá, takže jsem ji měla přečtenou během chvilky. Líbí se mi, že je v knize popsán Inčin život od dětství. Takže jsem se mohla dozvědět, jak žila jako malá, koho si vzala, jak to měla s rodinou a proč ji vůbec nacisti popravili. Byla to silná žena, bojovala za svou vlast, a nakonec vše vzala na sebe a zachránila svou rodinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat