neděle 19. července 2020

Přečtené knihy za únor/březen/duben 2018

(ze starého blogu - 1.5.2018)
Už jsem to tu psala několikrát. Nechci se opakovat, ale důvod, proč tolik nečtu, je ten, že jsem byla totálně na dně. Proto nebyly ani články. Neustále nějaké problémy, nejsou to holčičí malé problémy, ale jsou to vážně problémy, které se řeší i přes policii a různé lidi. Bohužel to není ještě vyřešené, ale už je mi lépe, jelikož vím, na čem jsem. Zhubla jsem díky tomu opět pět kilo, takže asi chápete, že jsem neměla vůbec chuť číst.
Proto dávám přečteno za tři měsíce do jednoho článku.
_____________________________________

PŘEČTENÉ KNIHY ZA ÚNOR 2018
V únoru jsem přečetla jen dvě knihy a byla jsem ráda, že jsem stihla přečíst alespoň dvě.
ŘÍŠE BOUŘÍ od Sarah J. Maasová - Pátý díl Skleněného trůnu. Psala jsem na něj RECENZI. Jako líbil se mi moc, ale zjistila jsem, že už asi na fantasy nejsem, tak jak jsem bývala. Raději si beru na čtení detektivky, thrillery či romány. Fantasy už odkládám, ale jestli bude další díl této série, určitě si ráda přečtu pokračování.
MILENEC LADY CHATTERLEOVÉ - Na tuto knihu mě nalákala jedna youtuberka. Nemusela jsem si ji kupovat, jelikož mi ji daroval jeden nejmenovaný, který ji měl čistě náhodou ve sklepě. Byl to zajímavý román, četla jsem ho docela dost dlouho, ale líbil se mi. Založila jsem si ho do knihovny a určitě si ho někdy zase přečtu.
PŘEČTENÉ KNIHY ZA BŘEZEN 2018
Opět jen dvě knihy. Za to dvě báječné knihy.
BOJOVNICE od Lesley Pearse - Třetí díl ze série Belle. Tentokrát byl díl o Mariettě, která je dcerou hlavní hrdinky předchozích dvou dílů. Oba předchozí díly byly nádherné a nejraději bych si je vzala hned teď na čtení. Děj třetího dílu se odehrával za druhé světové války a byl to báječný díl plný napětí, lásky a smrti. Doporučuji opravdu všem. Na recenzi se můžete podívat SEM.
DO POSLEDNÍHO DECHU od Robert Bryndza - Čtvrtý díl od Roberta Bryndza. Další skvělá detektivka od Bryndzy, ale nebyl to nejlepší díl. Byl o dost slabší než předchozí, ale i tak se mi moc líbil, jelikož od čtvrtiny víme, kdo je vrah a pozorujeme celou dobu, jak se vrah chová, co dělá atd...což se mi v detektivkách líbí. RECENZI jsem vydala nedávno.


PŘEČTENÉ KNIHY ZA DUBEN 2018
Jsem ostuda, ale za duben jsem nepřečetla ani jednu knihu. Četla jsem, ale časopis Enigma a Svět na dlani.
:-( :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat