pátek 19. února 2021

Brandnooz box - únor 2021

Krásný páteční večer!
Konečně víkend a pohoda. Snad se také budete mít o víkendu fajn. 
Včera mi dorazil únorový brandnooz box. Docela jsem byla překvapená, že mi dorazil, jelikož jsem ho vůbec nečekala. Už, když jsem si ho nesla do auta, tak jsem si říkala, že uvnitř budou určitě plechovky s nápoji. Bohužel v tomto boxu nebyl žádný časopis ani křížovky, ale obsah byl skvělý. V boxu jsem našla plno produktů, které jsem nikdy neměla, a které jsem ještě nikde neviděla a nechutnala. Určitě mi dejte vědět, co říkáte na obsah vy?

Penam Chlebík pro dobrou snídani (39,90Kč) - Chleba s vitamínem D? Tak to slyším poprvé a dokonce ho i poprvé ochutnám. Vypadá jako obyčejný chleba, tak snad nepoputuje ke slepicím. Bohužel mi cena přijde dost vysoká, kupuji si občas klasický chléb za 12,-Kč a je výborný. Asi k životu nepotřebuji chleba s vitamínem navíc. 
Vitar EKO B-komplex (99,90Kč) - Nikdy jsem nezobala vitamíny ve formě tabletek. Balení určitě nevyhodím, zkusím si každé ráno jednu tabletu vzít, ale já na to pravidelné zobání léků nejsem. Líbí se mi, že jsou léky baleny v EKO obalu.
KetoDiet Proteinový krém s lískovými oříšky (45Kč) - Ketodietu nedržím a ani jsem ji nikdy nedržela. Ráda tento krém vyzkouším, prý má obsahovat pražené lískové oříšky, tak to by mohlo být dobré. Jsem ráda, že dali do boxu něco z této diety, jelikož jsem byla zvědavá na chuť. 
Adriana celozrnná vřetena (42,90Kč) - Celozrnné těstoviny nekupuji, jelikož přítelovi nechutnají. Já si je dám ráda a rovnou asi dnes večer s tuňákem. Značku Adriana kupujeme často.

Proteinová tyčinka s cvrččí moukou Tmavá čokoláda a Višeň (39,90Kč) - Višňové produkty nejím, nemám ráda višňovou chuť. Tyčinku jsem dala ke svačině přítelovi včera a to jsem si ještě nepřečetla brožuru, ve které stojí, že je tyčinky se cvrččím proteinem. Dneska jsem se přítele ptala, jak mu vlastně tyčinka chutnala...odpověděl, že mu chutnala moc, sice byla moc sladká, ale dobrá byla. Když, ale zjistil, co obsahuje, tak začal řvát, že jsem mu ji dala schválně :-D fakt jsem to nevěděla. Nakonec se smál.
JOJO Veggie (22,90Kč) - Nooo...žužu ráda ochutnám. Zrovna včera jsem si říkala, že jsem dlouho neměla nějaké gumové bonbony. Když už si nějaké žužu kupuji, tak sahám vždy po těch pocukrovaných a tyto jsou, jak pocukrované, tak jsou i pro vegany. To jsem tedy zvědavá, jak budou chutnat. Balení vypadá dobře.
Bonavita Choco balls (23,90Kč) - Takové kuličky si nekupuji, jelikož jsou většinou extrémně sladké nebo chutnají uměle. Tyto jsou údajně s nízkým obsahem cukru. Dám si je tedy hned zítra ke snídani. Vypadají jinak dobře, tak snad budou i dobře chutnat.

Za body jsem si do boxu přihodila Strongbow s okurkou a mint. Vychlazená se tato příchuť dá, ale není to můj favorit. Určitě si přímo tuto příchuť kupovat v obchodě nebudu.
EMCO Joya BIO ovesný nápoj (24,90Kč) - Samotný ovesný nápoj mi nechutná, v kávě mi též nechutná, takže zkusím nápoj přidat do nějakého jídla až budu vařit. Joya je dobrá značka.
TARGA FLORIO LIMONÁDA ZE SICILSKÝCH CITRUSŮ (3x 19,90Kč) - Už jsme ochutnali Pomeranč a musím říct, že znám lepší pomerančové nápoje. Těším se na grep. Plechovky mají krásný design, určitě bych po nápojích sáhla v obchodě, kdybych je viděla.

Co říkáte na první box v tomto roce?

Já jsem spokojená. Našla jsem v boxu plno produktů, které neznám a přítel ochutnal nechtíc proteinovou tyčinku s cvrččí mouky :-D to bylo křiku, když to zjistil...ale hlavně, že mu chutnala.

6 komentářů:

  1. nějaké dobrůtky znám od vidění, ale vyzkoušeno nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé dobrůtky :) Nejvíc mě pobavila tyčinka s cvrcčé moukou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé znám tě už z blogu.cz na tvůj blog jsem chodila ráda! :) Jsem ráda, že stále píšeš :)
    Jinak v boxu byli teda, ale dobroty! :) ale teda tyčinku s cvrččí mouky si vůbec nedokážu představit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě víkend strašně utekl. Potřebovala bych ho dvojitý.
    Věci z boxu mě zaujali a také bych chtěla vyzkoušet Proteinový krém od KetoDiety.

    OdpovědětVymazat
  5. Brandnooz! Už jsem se těšila, až nám ho tady zase ukážeš :-) tak jsem ráda, že ti dorazil a podělila ses s námi! Ten Penam chlebík vypadá zajímavě, ještě jsem ho u nás nikde neviděla, ale ta cena :O ta je teda hodně přemrštěná... na zkoušku určitě, ale pravidelně bych do chleba asi tolik vrážet nechtěla, ještě když je to jen půlka... Těstoviny Adriana mám ráda... celozrnné jsem od nich ještě neměla, ty musím vyzkoušet!
    Nedávno jsem viděla, že cvrččí produkty mají i nějaké výrobky v Penny... a trochu mě to šokovalo :D protože se mi tam líbila nějaká novinka, tyčinka a pak jsem si přečetla že obsahuje cvrččí mouku, hned jsem to vracela :D asi bych to nedokázala pozřít :D JOJO Veggie už jsem zkoušela... není to špatné, nezdá se mi to ani moc sladké, ale že by mě to nějak uchvátilo, říct se nedá :/
    Choco balls od Bonavity si občas dám, ale jak píšeš, jsou hodně přeslazené :/
    Joya nápoje mám ráda, i když teď jsem si zvykla na značku Alpro, tak to střídám :-) První letošní boxík je skvělý! Plno parádních produktů a přítel ochutnal i cvrččí mouku, i když o ní nevěděl :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Cvrčí tyčinka zní zajímavě. :) Tak hlavně, že příteli chutnala. :D

    OdpovědětVymazat