pátek 9. dubna 2021

V temnotě - Mike Omer

Krásný večer!
Zítra volno a já musím do práce. Mám toho poslední dobou hodně a nestíhám psát recenze, což mě mrzí jelikož mám plno rozepsaných článků. Snad budete mít lepší víkend než já.
Dneska jsem končila v práci poměrně brzy, tak jsem stihla napsat dva články než zase odjedu. V tomto článku najdete tentokrát recenzi na novinku od nakladatelství Cosmopolis. Jedná se o druhý díl ze série Zoe Bentleyová - V TEMNOTĚ. Sérii napsal britský spisovatel Mike Omer.

Anotace:
Video s dívkou drápající nehty víko své rakve patřilo k tomu nejhoršímu, co Zoe kdy viděla. Ještě víc ji však znepokojil popisek: Experiment číslo jedna.
Ona i její partner, zvláštní agent Tatum Gray, dělají, co mohou, aby našli monstrum stojící za šokujícím videem, ale brzy se na webu objeví další a je nalezena druhá mrtvá dívka. Zoe má navíc plnou hlavu jiného vraha, který ji pronásleduje od dětství a teď se zaměřil na její mladší sestru.
Vždy věděla, že ji práce může přivést předčasně do hrobu, ještě nikdy se ale neocitla v takovém nebezpečí.

Co já na anotaci:
Když jsem zjistila, že vychází druhý díl, tak jsem ani anotaci nečetla, jelikož se mi první díl moc líbil. Anotaci jsem si přečetla až když jsem knihu dočetla. Je velice stručná, ale přesto vás naláká. Kolik pohřbených "experimentů" bude? Zabije snad jiný vrah Zoeinu mladší sestru? Do jakého nebezpečí se Zoe dostane? Docela napínavé...

Recenze:
Knihu perfektně přeložil Jiří Chodil. První díl přeložil, ale někdo jiný a to Milan Lžička. Myslím si, že nejde poznat rozdíl.
Příběh je velmi čtivě napsaný a opět musím vyzdvihnout krátké kapitoly

Příběh sériového vraha, který své oběti pohřbívá za živa je velice napínavý. Nedokázala jsem se od něj odtrhnout. Jak se říká "čte se jedním dechem". Úžasná Zoe se při vyšetřování dostává do smrtelného nebezpečí díky kterému případ vyřeší. Žádné nudné vyšetřování v knize nečekejte.

Sériový vrah své oběti v rakvi natáčí a video pouští do světa živě. Zoe s Tatumem dělají všechno proto, aby zjistili odkud video vrah pouští. Jenže je vůbec video sdíleno živě nebo je to jen záznam? Při pátrání sériového vraha Zoe volá neustále vyděšená sestra. Má totiž velký strach z jiného vraha, kterého známe z prvního dílu. Zoe neví, co dělat dřív. Má jet za sestrou nebo má pátrat dále po sériovým vrahovi?
Zoe je skoro na pokraji smrti, když případ sériového vraha "kopáče" vyřeší. Tatum pochopí vše na poslední chvíli a běží Zoe na pomoc. 
Jeden případ vyřešen a případ, který známe z prvního dílu je rozpracovaný a já doufám, že ho Zoe vyřeší ve třetím dílu.

Perfektní oddechový thriller. Doporučuji všem, kteří chtějí napínavý a dechberoucí thriller.

Skvělá série! Druhý díl se mi líbil více, ale první také nebyl špatný.
Koukala jsem, že má zatím série Zoe Bentley tři díly a já doufám, že třetí díl bude poslední. Nechci další skvělou nekonečnou sérii. Tři díly budou bohatě stačit.

Pokud chcete dobrý thriller, tak doporučuji tuto knihu, ale je potřeba číst sérii od prvního dílu, abyste věděli, co se stalo Zoenině sestře.
Znáte tuto sérii?

Knihu V TEMNOTĚ vydal: 

4 komentáře:

  1. také mám ráda krátké kapitoly :) lépe se mi kniha čte a přijde mi, že plyne rychleji :)

    knihy znám, ale nechystám se na ně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto knihu neznám, zní dost masakrózně... když sériový vrah pohřbívá za živa, ale také jsem už četla několik masakrózních knih :D
    Líbí se mi design obalu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha mě zaujala, první jsem ale nečetla.
    Hezkou neděli. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle kniha/série mě osobně moc nezaujala. :)

    OdpovědětVymazat