neděle 1. května 2022

Únor až duben 2022 - Přírůstky do mé knihovny

Konečně jsem se dokopala k tomu, abych sem dala článek o pořízených knihách a rovnou to bude pořízeno za tři měsíce. Bohužel nebyla chuť psát články, jak jste si asi všimli. Rok 2022 nezačal dobře a táhlo se to semnou až do teď, pomaloučku se dostávám do lepšího režimu, ale stále to není ono. Doufám, že se máte lépe a hodně čtete, protože já mám nějakou šílenou čtecí krizi. Přečtu dvě knihy hned po sobě, a pak mám třeba 10 dní pauzu... 

TRHKNIH a DATABAZEKNIH
V únoru jsem si dokoupila pátý díl ze série Hra o trůny, ještě jsem se do série nepustila, ale chystám se na ní až bude ta správná doba. Jsem ráda, že už mám doma celou sérii. Knihu RYTÍŘ SEDMI KRÁLOVSTVÍ jsem si koupila na bazaru jen tak, protože jsem četla, že to má být o nějakém rytíři, který se ukáže v sérii. 

COSMOPOLIS
Čokoládový klub jsem si vybrala díky čokoládě. Miluji čokoládu a doufala jsem, že se bude jednat o skvělý oddechový román a obálka mě také dost nalákala. Rebelky z Oxfordu jsem chtěla ještě než kniha vyšla, ale pak když vyšla, tak jsem o ní ztratila zájem, bohužel mi knihu Cosmopolis i tak zaslal, nevadí určitě se ke knize dostanu, jen je to román, tak na něj musím dostat chuť. Young adult kniha Rudý vlk byla fakt bomba. Jedná se o knihu pro mladší čtenáře a já ji doporučuji všem! Jinak jsem si knihu vybrala hlavně díky tomu, že se mělo jednat o retelling červené karkulky.

KANZELSBERGER a MEGAKNIHY 
Když jsem byla s mamkou v nemocnici v Žatci, tak jsme trajdaly po městě a nemohla jsem vynechat knihkupectví. Ve slevách jsem objevila knihu Růže bílá, černý les za 99Kč, vzala jsem si ji, protože mě zaujala už když vyšla. 
Na megaknihách jsem udělala objednávku díky novému dílu Anny ze zeleného domu. Vyšel již 5. díl s ilustracemi Ivony Knechtlové. Neobjednávám jednu knihu, takže jsem sáhla po další knize s tématem 2. sv válka. Hanina hvězda vypadala jako fajn kniha, tak jsem na ni zvědavá.

COSMOPOLIS a METAFORA
4. díl z krimi série s Josie Quenn. Sérii mám moc ráda a po dlouhé době je to série, kterou potřebuji mít celou, takže doufám, že u nás vyjdou všechny díly. Poslední slib je již 4 kniha od autorky Kathryn Hughes. 2.díl Pekárny Halleholm. Na tuto knihu jsem se těšila, ale když jsem zjistila, že bude obsahovat daleko více postav než předchozí díl, tak knihu neustále odkládám bohužel. 

COSMOPOLIS a METAFORA
Slunečné dny a mořský vánek je další kniha od autorky, která napsala Čokoládový klub. Vzhledem k tomu, že se mi předchozí kniha moc líbila, tak doufám, že i tato bude super. Domek v Irsku je další díl do série Romantické útěky. Byla jsem zvědavá jaká kniha bude, jelikož jsem si říkala, že už autorka napsala dost dílů, tak aby tento díl nebyl opakování. Od nakladatelství Metafora jsem dostala předčasně knihu Hadí oči, což je druhý díl ze série Nina Guarrerová, první díl se jmenoval Šifra.

6 komentářů:

  1. také teď mám nějakou čtecí krizi, ale knihy mě baví nakupovat pořád :D schovávám si na horší časy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já knížky domů kupuju minimálně, spíš si kupuju. V dubnu jsem udělala výjimku je jednu si koupila k dalším dvěma, co jsem kupovala jako dárky. A jednu jsem ještě dostala k nákupu... Z tvých přírůstků bych sáhla po Domek v Irsku a Nečekané přiznání.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné knížky. Já si před téměř čtrnácti dny objednala jednu a další dvě pro mamku. Jsem zvědavá, kdy se k nim dostanu, protože v poslední době čtu pomaleji.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujaly romány, protože ty mám nejradši :).

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné kousky miluji romány♥

    OdpovědětVymazat
  6. Rebelky z Oxfordu a Rudého vlka máme společné. :) Hlavně ať se všechny knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat