pátek 6. května 2022

Brand box - duben 2022

Krásný večer,
dneska tu mám dost opožděně dubnový BRAND BOX. Bohužel se stala nějaká chyba a v době, kdy odesílali dubnový box, tak jim nešlo strhnout částku z mého účtu, a tak mi box neodeslali. Škoda, že mi nepřišla třeba nějaká upomínka, bohužel jsem si vzpomněla na box dost pozdě, ale i tak jsem jim zkusila napsat a vše se ihned vyřešilo. Dubnový box jsem tedy obdržela ve čtvrtek. 
Jako omluvu mi do boxu dali nějaké produkty navíc. Moc děkuji a jsem ráda, že se s touto společností dá vždy na všem domluvit. Nikdy jsem s nimi neměla problém.

TCHIBO BARISTA COLD BREW (55,00Kč) - Kávy vypadají hodně dobře. Líbí se mi obaly a nápad je to také skvělý. Do horkých dnů budou skvělé. Slaný karamel je na mě tedy až moc sladký, ale na chuť velice dobrý.
VINEA FRIZZANTE (12,90Kč) - Toto pití nemám moc ráda. Ve velké lahvi bych si ho jistě nekoupila, ale plechovku si ráda dám. Líbí se mi jaký má plechovka design.
MATTONI ESENCE BEZ CUKRU (19,90Kč) - Obě příchutě jsem již ochutnala. Normálně piju jen vodu s citrónem, tak si občas mohu dovolit vypít nějaké sladké pití, určitě si mattoni bez cukru kupovat nebudu, jelikož mi vůbec nechutná. Je to zvláštní chuť, klasická mattoni perlivá ochucená, ale není tam ani kapka sladkosti.
BIRELL SVĚTLÝ VYLEPŠENÝ (19,90Kč) - Nealko pivo neochucené nepiju. Když mám chuť na pivo, tak si dám normálně alkoholické, toto poputuje někam dál, tam kde ho někdo vypije.

JOJO - Bonbonky v brožuře nejsou, tak mi je dali do boxu asi jako omluvu za velké opoždění a chybu. Obyčejné žužu, jsou dobré a balíček potěšil.
ORION ATELIÉR HOŘKÉ ČOKOLÁDA 80% A 90% (54,90Kč) - Hořké čokolády používám do ranní ovesné kaše. Obě zužitkuji a jsem ráda, že dali do boxu zrovna tyto dvě.
LOW CARB CRISPY V BÍLÉ ČOKOLÁDE KETODIET (49,90Kč) - KetoDiet mě nikdy neoslovila. Měla jsem již nějakou nutelu a vůbec nebyla dobrá. Jsem proto hodně zvědavá, jak budou tyto kuličky chutnat, protože bílá čokoláda je hodně sladká.
MENTOS CLEAN BREATH (29,90Kč) - Výborné mentolové bonbóny v perfektním balení. 

PODRAVKA NATUR CHILLI (24,90Kč) - Chilli používám často, tak jsem ráda, že dali do boxu koření, které používám a značka je také fajn.
BONDUELLE OLIVE - Tato plechovka také není v brožuře. Nejspíš to bude náhrada za pivo "Cool tmavá švestka", které jsem v boxu nenašla. Nevadí, jsem ráda, že jsem i tak box dostala.

A nakonec ještě tři dárky jako omluva za nedorozumění. Byla jsme mile překvapená a udělali mi velkou radost.

I když jsem box málem nedostala, tak jsem ráda, že se chyba vyřešila a já mohla box zhodnotit. S potravinami jsem velice spokojená a za dárky místo jednoho piva, které už neměli a jako omluvu za nedorozumění jsem moc ráda. Velká spokojenost! 

Co říkáte na dubnový box?



5 komentářů:

  1. Tentokrát bylo v boxu hodně pití, ale jinak nebyl špatný. Jinak to pivo neměl v boxu nikdo - posílali mail, že ho nedodali včas a bude až v příštím boxu. Myslím, že místo toho byly dvě mattonky a obě čokolády, protože v letáku, jestli si dobře pamatuju, byly naznačeny jako varianty. A já jsem pak měla ještě dvoje chipsy, co už v bocu byly.

    OdpovědětVymazat
  2. Z boxu bych měla velkou radost, díky těm různým pitím mi přijde i takový vhodný k jaru :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Z boxu bych také byla tentokrát moc potěšena, jsou tam moc fajn věci, nejvíce mě zaujaly nápoje a čokolády. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné věci v balíčku byly :D Hned mi dělá chutě :D

    OdpovědětVymazat
  5. to je moc hezký přístup :) boxík vypadá zajámavě :)

    OdpovědětVymazat