čtvrtek 16. června 2022

Květen 2022 - Přírůstky do mé knihovny

Krásný den,
přináším souhrn, ve kterém najdete knihy, které jsem si pořídila v měsíci květen. Po dlouhé době jsem objednávala u Knižního klubu a nakupovala v levných knihách.
___________________________________

OCELOT a LEVNÉ KNIHY
Na začátku května jsem byla v levných knihách, ve kterých jsem si pořídila velmi zajímavou knihu CHLAPEC ZA KLÍČOVOU DÍRKOU. Obálka mě zaujala dírou, ve které je oko a tím mě nalákala na to, abych si přečetla anotaci. Druhou knihu jsem si koupila protože by mělo jít o knihu s tématem 2. sv. války SHLEDÁNÍ.
Od nakladatelství Ocelot jsem dostala fantasy knihu PLÁČ ZAVRŽENÝCH PŘEDKŮ, kterou jsem si vzala hned na čtení, ale bohužel začátek mě vůbec nebavil, překonala jsem to až jsem knihu dočetla a nakonec se mi tato gotická pohádka moc líbila.

Metafora a Cosmopolis
Od nakladatelství Metafora jsem v květnu dostala dva skvělý thrillery. Již druhý díl Ďábel si počká od Maxime Chattam a první díl z trilogie ILUZE. Oba mám již přečtený.
Knihu Nepromlčeno jsem zhltla během jednoho dne a večer jsem si dané případy vyhledávala na internetu. Určitě se mrkněte na mou recenzi.

KNIŽNÍ KLUB
V květnu měli krásnou slevu a to 222 knih za 39Kč, mrkla jsem se a musela jsem udělat objednávku, jelikož měli ve slevě knihy do série Případ Flavie de Luce - Poslední tóny z krypty a Mrtví ptáci nezpívají. Tajemství Abigale Hall jsem si chtěla přečíst už, když kniha vyšla a Poslední Hermannovic holka mě nalákala tím, že je to Cesta do Terezína podle pravdy. Chtěla jsem ještě něco, a tak jsem sáhla po Imaginární přítel, nevím o čem kniha je, ale vím, že jsem ji viděla všude možně na internetu. Všechny knihy kromě ZAPOMENUTÉ DÍVKY Z PAŘÍŽE stály 39Kč, tak od Pam Jenoff stála 150Kč.

5 komentářů:

  1. Moc hezké knížky. O slevách v Knižním klubu jsem věděla, ale nevyužila jsem jich - tři knížky jsem koupila v dubnu a pak jsem si řekla, že počkám na letní katalog Knižního klubu . Ten nás s mamkou nadchnul rozhodně víc než předchozí, takže už se těšíme na objednávku. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní počet nový knížek. Mě přibyly za květen jen tři. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já knížky kupuju hodně málo, spíš si půjčuju v knihovně. Z tvých přírůstků bych si vybrala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě podpis, protože to ze mne udělalo anonyma.

      Stáňa - http://veverkoviny.blogspot.com

      Vymazat
  4. to je ale přírůstků :) přeji, ať ti dělají radost :)

    OdpovědětVymazat