úterý 5. července 2022

Vína od Bodláků - Hradil Čejkovice a Josef Dufek

Krásné úterý všem!
Máte také volno? Užíváte si léto? Já vcelku jo, už mám ruku skoro v pořádku, takže už jezdím po výletech, a také na přehradu.
Koukala jsem, že sem vůbec nedávám články o různých dobrých tipech na jídla či pití, jak jsem měla v plánu. Takže to dneska hodlám napravit. Mám tu pro vás tip na výborná vína, která jsem si musela objednat z e-shopu, jelikož jsem je u nás ve vinotéce neviděla, a jelikož jsem dostala poukaz na jakékoliv víno na e-shopu VINOODBODLAKU.CZ, tak jsem si rovnou objednala tři.

Nejvíc jsem se bála dopravy, jelikož se jedná o sklo a asi každý ví, jak se k balíkům někteří dopravci chovají. Při objednávání jsem si nemohla vybrat dopravu. Vyskočila mi jen informace, že mi vína doveze expresní kurýrní služba - Messenger a platila jsem klasicky přes účet. Vyřízení objednávky bylo velmi rychlé, žádné zbytečné čekání. Při převzetí balíčku mohu dopravce vřele doporučit. Komunikace výborná, balíček i obsah byl v naprostém pořádku, a to vína nebyla nějak extra zabalená do bublinkových fóliích. 
A kvůli čemu jsem vína objednávala?

Hlavně kvůli značce HRADIL ČEJKOVICE. Měla jsem jednou od Čejkovic víno na návštěvě a bylo výborné, tak jsem si chtěla udělat radost a zkusit sehnat stejné. Byl to nejspíš ten Gentleman, ale bohužel si nikdo nepamatuje, které mi chutnalo, takže jsem si zkusila Gentleman objednat a asi to je ono. I kdyby ne, tak byla výborná obě vína.

Na e-shopu mají několik vín od vinařství z Čejkovic. Suchá i polosladká. Já suchá nemusím, tak jsem objednala dvě polosladká a udělala jsem dobře. Vína jsou výborná.
Rubinet - červené víno 2020, alk. 12,5 % obj.
 Gentleman - bílé víno 2018, alk. 12,5 % obj.
Více mi chutnalo to bílé, ale červené mělo také něco do sebe. Obě doporučuji! Pokud je někde uvidíte, tak kupujte.

Ryzlink rýnský, alk. 11,5 % obj.
Třetí víno jsem si zkusila objednat jen tak. Zaujal mě název a také psali, že se jedná o osvěžují víno, což bude ideální na letní večery. Máme ho pít klidně samotné - říkáme tomu na žízeň...to mě pobavilo. Na žízeň je lepší pivo, ale i tak si víno určitě vychutnám. Ještě jsem ho neotevřela, ale jistě ho zkusím, co nejdříve. Posezení večer s knihou a vínem na terase bude perfektní.

Co vy a vína?
Máte nějaké oblíbené?
Nebo, co pijete po večerech u kamarádů či na rodinných oslavách?

5 komentářů:

  1. Já nejsem moc velkou fanynkou vína a nemám ani žádné oblíbené :) Teď přes léto si často dávám aperol :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám víno ráda, preferuji bílé, spíš polosuché, ale občas si dám i červené (s manželem, který bílé nepije).

    OdpovědětVymazat
  3. té dopravy bych se také bála, ale je super, že to mají udělané takto :) a vše přišlo v pořádku :) jinak já víno nepiju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já občas dobrým vínem nepohrdnu. Ale všeobecně si dám jen příležitostně. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. No ty mi děláš chutě. Já si teď víno ještě asi nějakou dobu nemám, protože mám malé miminko. Ale víno mám moc ráda. Nejsem sice žádný znalec, takže si vystačím i s nějakým levnějším vínem z obchodu, ale preferuji spíše bílé a polosuché.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat