čtvrtek 23. června 2022

Brand box - červen 2022

Krásný den,
dneska mi dorazil BRAND BOX, a hned jak jsem dorazila domů, tak jsem se vrhla na článek. Tentokrát byl box dost těžký, tak jsem tipovala, že budou uvnitř nějaké plechovky a tipla jsem si dobře. V boxu bylo hodně pití, ale i plno potravin, které jsem ještě neměla.
K potravinám přihodili i časopis Rodinný domácí lékař, který si ráda prolistuji.
Mrkněte do celého článku, ve kterém uvidíte jaké potraviny byly v boxu.

ONDRÁŠOVKA GRAPEFRUIT (13,90Kč) - Nemám ráda perlivé vody a Ondrášovku jsem nikdy nekupovala, jelikož mi přišla hodně sladká. Určitě tuto vodu vyzkouším, ale spíše ji jen ochutnám a zbytek dopije někdo jiný.
SEMTEX STREET WATER (29,90Kč) - Funkční neperlivá voda od značky Semtex. Vidím ji poprvé. Měla by obsahovat vitamíny, minerály a měla by odbourat únavu. Příchuť mám mandarinku. Obal je pěkný a lákavý. Na chuť je to dobrá voda lehce ochucená, ale na mě příliš sladká. Piju jen vodu, a když mám chuť na fakt něco sladkého, tak si dám klasickou coca colu, kterou mám jednou za čas.

COOL TMAVÁ ŠVESTKA nealko (19,90Kč) - Nealko ochucená piva kupujeme často v létě. Nejraději mám pomelo/grep, ale švestku ráda ochutnám, i když mi švestka přijde jako dost divná příchuť na léto.
MATTONI IMUNO (19,90Kč) - Vitamíny a zinek. Mattoni nekupuji a tyto jejich nové plechovky už vůbec nekupuji. Přijdou mi dost drahé a moc mi nechutnají.
MAZAGRANDE YUZU TONIC (39,90Kč) - Espresso tonic miluji. Dělám si ho každý den. Osvěží a výborně chutná. Nejraději mám ráda espresso s klasickým tonikem. Zkoušela jsem i ochucené toniky, ale to dle mého názoru není ono. Mazagrande jsem již vyzkoušela a chutná mi moc.

JOXTY 22% PROTEIN S CHILLI & LIMETKOU (34Kč) - Zdravější snack oproti klasickým brambůrkám. Já brambůrky nemusím, ale jednou za čas si nějaké koupím. Tyto vypadají hodně dobře, lákají mě, tak snad budou i dobré.
BOMBUS RICE BAR (15,90Kč) - Rýžové tyčinky nekupuji. Jednou jsem nějakou měla a nebyla vůbec dobrá. Tuto moc ráda ochutnám a je s bílou čokoládou a tu já můžu furt.
NESTLÉ FITNESS GRANOLA MEDOVÁ (79,90Kč) - Kupované granoly nejím, obsahují moc cukru. Raději si peču svojí, ale tuto ochutnám, alespoň jednou.

Co říkáte na červnový box?
Za mě super. Box obsahoval dost věcí, které jsem ještě neměla, např. Mazagrande, proteinové chipsy, Semtex vodu, rýžovou tyčinku a Cool švestku. Všechno moc ráda ochutnám. 
S boxem jsem spokojená moc.




4 komentáře:

  1. Souhlasím, že v boxu byly v podstatě skoro samé novinky. Co mne překvapilo nepříjemně, byla poměrně nízká souhrnná hodnota všech produktů.
    A jinak máme úplně rozdílné chutě - Mazagrande považuji za nejhorší produkt boxu, naopak se těším na Odrášovku a mattonku. A tyčknku bych rozhodně chtěla v hořké čokoládě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ve srovnání s tvými jinými boxovými články mi tento box přijde dost chudý, produktů je tedy opravdu málo. Mně by radost udělal jen ten Rodinný domácí lékař :)

    OdpovědětVymazat
  3. tento box by pro mě vůbec nebyl :) skoro celý bych ho poslala dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Box obsahuje spíš vody. Mě to moc nenadchlo.

    OdpovědětVymazat