pondělí 24. října 2022

Glanc box - podzim 2022

Krásné dobré ráno!
Tento týden bude vcelku fajn, snad bude pro mě i dost odpočinkový a někteří z vás budou mít podzimní prázdniny, tak si užívejte a odpočívejte.
A dnes tu mám slibovaný článek o Glanc boxu. Byla jsem mile překvapená, jelikož byl box plný skvělých produktů a časopis Top Glass jsem si prohlédla a šel rovnou do koše. Je to časák pro boháče, já si o takových drahých věcech či zážitcích mohu nechat jenom zdát.
Mrkněte do celého článku a napište mi, co říkáte na obsah boxu.

ARIEL ALLIN1 PODS COLO KAPSLE NA PRANÍ - Kapsle na praní mám ráda, ale spíše kupuji prací gel a klasickou aviváž. Určitě kapsle využiji. Jsem za ně ráda, jelikož mi gel dochází. 10 kapslí stačí na vyzkoušení a měla by to být novinka na trhu.
ZUBNÍ PASTA ELMEX (169,90 Kč) - Značku znám, ale nekupuji ji, jelikož je na mě dost drahá. Pastu jsem již vyzkoušela a je skvělá, jen ta cena? Neuvěřitelné, za takovou cenu bych si zubní pastu nekoupila, mám oblíbené levnější pasty, které mi vyhovují.
LENOR PERLIČKY PEONY AND HIBISCU VONNÉ PERLIČKY NA PRANÍ - Perličky normálně nekupuji, nebyla jsem s nimi spokojená za tu cenu, za kterou se prodávají. Raději mám klasickou tekutou aviváž, ale určitě tyto perličky vyzkouším a voní moc krásně.

ZIAJA GEL PRO INTIMNÍ HYGIENU (90 Kč) - I intimní gel mi došel, tak jsem ráda, že jsem v boxu našla tři produkty, které jsem si chtěla jít někam koupit. Gel je fajn, je příjemný a není až tak moc parfemovaný.
VASELINE TĚLOVÉ MLÉKO (189,90 Kč) - Hydratační tělové mléko. Já jsem dost líná se něčím mazat, jelikož po vykoupání hned potřebuji do pyžama a představa, že musím ještě čekat na to až na mě uschne mléko...to se mi nechce. Krásně jemně voní, budu ho používat jen na nohy, ty mám občas suché.
PALMOLIVE SPRCHOVÝ GEL (129,90 Kč) - Značku nekupuji, ale tento sprchový gel jsem si hned dala do sprchového kouta, jelikož mi můj došel. Krásně voní a je to velké balení, tak ho budu mít na dlouho.

DERMACOL ZVLÁČŇUJÍCÍ KRÉM A ZMĚKČUJÍCÍ BALZÁM NA PATY (2x 79 Kč) - Skvělé krémy, určitě oba spotřebuji. Dermacol je značka, kterou zná snad každý, jen já ji nemusím. Kosmetika mi od ní moc nevyhovuje a dekorativku mají takovou spíše pro starší.
SEEBAMED PRO! (599 Kč) - Regenerační krém proti stárnutí, respektive má zmírňovat příznaky stárnutí, tak nevím zda ho vůbec načínat. Značku jinak znám, měla jsem od ní několik produktů a všechny byly fajn.
SEEBAMED PRO! (599 Kč) - Intenzivní sérum také pro zmírnění příznaků stárnutí. Spíše zkusím nejprve sérum a až pak krém.
JUVENA MASTERCREAM ROSE DENNÍ A NOČNÍ PROTIVRÁSKOVÝ KRÉM (75ml 7880 Kč) - V boxu jsem našla dva neprodejné vzorky. Tentokrát se nějak moc zaměřili na stárnoucí pleť, ale určitě krém vyzkouším, jelikož plné balení stojí skoro 8 tisíc, což bych nikdy v životě nedala za krém, tak chci zjistit, jaký krém je, když stojí tak moc.

Já jsem spokojená, jen by mohli příště dát do boxu krém pro normální či mladistvou pleť. 
A co na něj říkáte vy?





4 komentáře:

  1. Verčo, moc děkuji za návštěvu na mém blogu.
    Box vypadá dobře, vše se dá vyzkoušet a spotřebovat.
    Přeji hezké podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla spokojená - takový dobrý mix kosmetiky a drogerie. Všechno lze bez problémů využít.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento box vypadá hodně dobře. Je plný kosmetiky a drogérie. Mám moc ráda ty kuličky do pračky, ale přímo tyto jsem zatím nikde neviděla, každopádně celý box hodnotím jako velmi povedený!

    OdpovědětVymazat