sobota 10. června 2023

Brand box červen/červenec 2023

Zdravím, jak si užíváte víkend?
Na konci týdne se ke mě dostal BRAND BOX, který byl poměrně těžký, tak jsem usuzovala, že bude uvnitř nějaká pet lahev nebo ovocná piva. Netrefila jsem se, uvnitř byli jiné těžké produkty. Našla jsem v boxu i časopis Můj čas na kafíčko, který jsem dala hned do sběru do papíru, jelikož mě tyto časopisy nezajímají a na potraviny se určitě podívejte do celého článku.

BOHEMIA POP CHIPS ZAKYSANÁ SMETANA S CIBULKOU (49,90Kč) - Přesně tuto příchuť nemám ráda, vůbec mi nechutná. Jinak tyto pop chips jsou dobrý, jen tou příchutí se netrefili a upřímně, ta cena je šílená.
FIT DEN PENAM (42,90Kč) - Nejraději mám snídaňový chléb, i tento jsem už měla. Je dobrý hlavně se sýrem a zeleninou. Jen zase řeším tu cenu, za tuto cenu si kupuji jiný chléb se stejnými hodnotami a jeho na gramy více.
VITANA BISTRO RED CURRY (39,90Kč) - Chodím často v obchodu okolo těchto kelímkách, ale nikdy jsem neměla odvahu si nějaký koupit, proto jsem ráda, že jeden dali do boxu. Moc ráda ochutnám.
POMBÄR OVEN MINIS (34,90Kč) - Škoda, že jsem měla v boxu slané, jelikož mě více lákají sýrové. Už jsem je ochutnala, ale bohužel musím říct, že nejsou dobré. Chutnají spáleně a konzistence mi také nevyhovuje.

CRISPY KULIČKY V BÍLÉ ČOKOLÁDĚ KETODIET (49Kč) - Ketodietu nemám moc v lásce, už jsem něco málo ochutnala, ale zatím jsem neměla nic, co by mi vyloženě chutnalo.
TWIX SALTED CARAMEL (19,90Kč) - Mňam, tak ten je moc dobrý, už jsem ho měla, ale v boxu potěšil.
PENAM BUCHTIČKY S KRÉMEM NARUBY (46,90Kč) - Balení jsem věnovala kolegyni, ať dá buchtičky třeba synovi, pač já krémové či tvarohové nemohu a celkově takové buchty nevyhledávám. 
AJVAR SQUEEZE JEMNÝ PODRAVKA (58,90Kč) - Ajvar moc nekupuji, ale tento vypadá dost dobře a má praktické balení. Určitě ho využiji do nějakého jídla.
TARGA FLORIO ROSA a ORIGINALE (2x 21,90Kč) - Rose jsem hned vypila, byl moc dobrý, ale klasický tonic mi vůbec nechutnal. Tonic mám jinak moc ráda, ale tento byl fakt hnusný, chutnal jako nějaký kapky do nosu. Ale ten růžový si určitě koupím, jestli ho někde uvidím.

Nejlepší byl růžový tonic jinak to byl takový průměr. Co zaujalo vás?



6 komentářů:

  1. Od vitany mám ráda tyhle kelímky, konkrétně kuře na paprice a zaujala mě Twix :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy Twix znám, ale z Německa, je moc dobrá. : )

    OdpovědětVymazat
  3. Obsah boxu je fajn :) Měla jsem Twix slaný karamel, ale trošku mi tam vadila sůl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla tentokrát spokojená - hodně kousků, dost novinek...

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych zrovna ráda vyzkoušela BOHEMIA POP CHIPS ZAKYSANÁ SMETANA S CIBULKOU , na rozdíl od tebe, je to má oblíbená příchuť :D

    OdpovědětVymazat