sobota 24. června 2023

Útěk na venkov - Julie Caplin

Krásný den, jak se máte?
Ještě týden a začnou prázdniny!! Sice budu chodit normálně do práce, ale bude klídek a já doufám, že přečtu všechny knihy, které potřebuji přečíst do práce, a pak mám doma velkou kupu nových knih.
Předevčírem jsem dočetla novinku ÚTĚK NA VENKOV od úspěšné a oblíbené spisovatelky Julie Caplin. Obálka je jako vždy krásná. Tato kniha nepatří do série Romantické útěky a o to víc jsem byla na příběh zvědavá.
Anotaci i recenzi najdete v celém článku.

Anotace:
Ilustrátorka Ella odjede z milovaného Londýna na venkov hlídat dům své kmotry Magdy poté, co jí přítel oznámil, že si potřebuje dát pauzu. Chce si tam utřídit myšlenky a přijít na to, co od života doopravdy chce. Magda ale zapomněla zmínit jednu maličkost – že na ni v domě bude čekat fenka Tess, o kterou je třeba pečovat. Jak si Ella poradí se čtyřnohou spolubydlící, s mrzutým veterinářem Devonem a starousedlíky, kterým soukromí moc neříká? Přehodnotí svůj život a dá šanci lásce, i když si slíbila, že se bude mužům vyhýbat?

Recenze:
Knihu přeložila Michaela Martinová, skvělý překlad díky kterému se mi příběh četl velice dobře. Příběh je opravdu čtivý a psaný do krátkých kapitol.
______________________

O příběhu:
Ella si dává pauzu s přítelem, a proto odjede na venkov, kde bude hlídat dům své kmotry. Rodiče ji přivítají a odvedou k domu, jenže tam na ní čeká nemilé překvapení - pes. Nechce žádného psa, chce být sama, jenže fenku Tess musí hlídat a rodiče jsou rádi, aspoň nebude sama. Ella je ilustrátorka dětských knih, tak se snaží kreslit, jenže fenka jí dává zabrat, musí se o ní starat, hlavně tím, že ji musí venčit. Při jedné procházce narazí na bručouna Devona, o kterém pak zjistí, že je veterinář. Občas mu zavolá, jelikož se něco děje s Tess. Začnou se dokonce hezky sbližovat, jenže to asi na lásku nevypadá. Ella poznává i ostatní z vesnice a dokonce začne mít venkov ráda. Vypadá to nadějně, nádherné venkovské prostředí, sbližování s novým mužem...jenže Ella zjistí nemilou věc ohledně jejích obrazů. Někdo ji podváděl a zjistí se, že i Devona někdo nějak podváděl. Je to zamotané, ale nakonec vše dopadne, tak jak má.
______________________

Bylo jasné jak to dopadne, ale to tak u romantických knih většinou bývá. V jednu chvíli jsem si říkala, že by konec byla nakonec jiný? Ne, musela jsem příběh hned dočíst, abych se dozvěděla, jak nakonec Ella dopadne.

Sice to není další díl do série Romantické útěky, ale i tak byla kniha fajn. Určitě si ji přečtěte pokud čtete od spisovatelky sérii.

Jednoduchý, romantický a odpočinkový příběh. Mě se moc líbil a dokonce si dovolím tvrdit, že je to nejlepší román od této spisovatelky. Kniha se mi líbila daleko více než jakýkoliv díl ze série Romantické útěky.
Doporučuji všem, co si chtějí odpočinout od silných a náročných příběhů.

Krásný a jednoduchý romantický příběh, ideální na léto.
Zaujal vás?

Na podzim vyjde od spisovatelky již 10. díl ze série ROMANTICKÉ ÚTĚKY. 
VINICE VE FRANCII.

Knihu ÚTĚK NA VENKOV vydal: 

6 komentářů:

  1. obálka je krásná :) na další díl série Romantické útěky jsem už viděla reklamy, a pokud se nemýlím tak jedenáctý díl se má odehrávat v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna knihu čtu a zatím mě moc baví. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka na mě čeká na poličce a moc se na ní těším :) Momentálně čtu Hrad ve Skotsku, potřebovala jsem zas nějakou oddychovou knížku. Moc děkuju za informaci, že na podzim vyjde další díl ze série Romantických útěků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu mám v hledáčku, jen co jsem zjistila, že bude vycházet. A když jí označuješ jako nejlepší od autorky, těším se ještě víc. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s Romantickými útěky ještě nezačala, ale autorka mě už dlouho láká. Kniha by se mi určitě líbila. Děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat