pondělí 8. dubna 2024

Závod s časem - Lisa Regan

Krásný večer!
Jak jste si užili víkend? Já ho měla pracovní, takže nic moc a to bylo tak krásně, ale podařilo se mi při práci přečíst jednu skvělou knihu, tak tu vám ukážu snad na konci týdne a teď bych vám ráda ukázala pokračování Josie.
Detektivní série s Josie Quinnovou mám moc ráda a na další díl jsem se těšila. ZÁVOD S ČASEM je 8. díl a u nás sérii vydává nakladatelství Cosmopolis.
Recenzi i anotaci najdete v celém článku.

Anotace:
Detektiv Josie Quinnová o své sestře neslyšela od chvíle, kdy Trinity před třemi týdny po hádce utekla z jejího domu. Když tedy na odlehlé chatě, kam se Trinity uchýlila, najde lidské kosti, obává se Josie nejhoršího. Při ohledávání místa činu si ale Josie všimne stopy, kterou Trinity nechala přímo pro ni. Pátrání jí otevře sestřinu minulost a největší obavy i sny a postupně jí pomůže pochopit, proč a jak se Trinity dostala do nebezpečí. Po neprofesionálním přešlapu potřebuje najít velký příběh, který by zachránil její novinářskou kariéru, a zdá se, že se pokoušela navázat kontakt s nebezpečným sériovým vrahem.
Čas na nalezení Trinity se krátí. Může Josiin tým věřit jejím instinktům v případu, který je tak osobní? Dokáže Josie vyhrát závod s časem o Trinitin život?

Recenze:
Knihu přeložila opět Kateřina Elisová.
Příběh mě opět chytl od samého začátku a přestala jsem číst až když jsem přečetla nadpis Dopis od Lisy - tedy konec. Neuvěřitelně čtivá detektivka, plná skvělého a napínavého vyšetřování.
Jsem ráda, že sem tam autorka připomene důležité informace z předešlých dílů.
____________________

V předešlých dílech jsme mohli sledovat i život Josie, autorka nám odkryla už několikrát jaké měla dětství, dospívání, a co strašného zažívala. Tentokrát se dozvíme více o její sestře Trinity. Trinity byla zmiňovaná několikrát v předešlých dílech, ale v osmém dílu se dozvíme, jaké měla dětství, a co prožívala v dospívání.
Trinity se jako novinářce moc nedaří a tak se snaží svoji kariéru zachránit tím, že pátrá po sériovém vrahovi, který se před lety odmlčel, ale Trinity ví, že někde je a zaútočí zase. Po hádce se sestrou uteče na odlehlou chatu, jenže když ji Josie chce navštívit, tak na chatě není. U chaty se najdou lidské kosti, je mrtvá nebo ji někdo unesl? Trinity nechala přímo pro Josie vzkaz, začíná závod s časem, aby Trinity našla včas. 
____________________

Já už detektivky moc nečtu, ale jsou asi tři detektivní série, které hltám a jednou z nich je právě tato série od Lisy Regan. 
Její knihy jsou velice čtivé, napínavé, originální a nepostrádají svižný dechberoucí příběh.
Určitě sérii s detektivkou Josie Quinnovou doporučuji!

Celou sérii doporučuj! I když byly některé díly slabší, tak mě série baví a baví mě číst život Josie.

Knihu ZÁVOD S ČASEM  vydal: 





4 komentáře: