neděle 7. dubna 2024

Přečtené knihy za březen 2024

Krásnou neděli přeji.
V březnu jsem měla náročný měsíc. Moc jsem nečetla knihy pro dospělé čtenáře, musela jsem načítat knihy do práce, a taky jsem chodila dost na brigádu, takže čas na čtení moc nebyl. 
Stihla jsem přesto 8 knih.

OPRAVDOVÉ ZLOČINY 2 - Druhý díl byl stejný jako první. Některé případy jsem znala, tak jsem si je jen připomněla a ty co jsme neznala jsem si musela dohledávat na internetu, protože jsou případy popsány ve zkratce.
ZÁMEK Z PAVUČINY KOUZEL - Líbí se mi, jak jsou všechny příběhy od Sophie propletené. V této novince najdeme chaloupku na muřích nožkách a dokonce i samotnou Márinku. Už je dospělá a vede jiný život. Krásná pohádka, recenze na knihu najdete TADY.
MOŽNÁ - 5. díl ve kterém sledujeme Felixe po válce. Dostává se do Austrálie, Felix dospívá a snaží se vyrovnat se ztrátou a traumatem. Moc hezká série pro mládež.
CESTA DO NEVERWINTERU - Jednoduchá dobrodružná fantasy oddechovka. Film jsem neviděla, ale po dočtení knihy bych ho ráda viděla.

ŠPÍNA - Druhý díl nebyl tak zvrácený jako první a asi proto byl dle mého názoru slabší. Jednalo se o klasickou vraždu a hledání vraha, tedy obyčejná krimi. Za mě to byla jednohubka, ale i přesto se těším na třetí díl Pod pohrebným mesiacom.Určitě se podívejte na mou recenzi, kde píši o knize více.
ZTRACENÝ ROK - Moc hezky zpracované téma hladomoru na Ukrajině. Třináctiletý Matthew se v covidové pandemii doma nudí, a tak prohledává prababičky věci. Ta mu postupně vypráví svůj příběh až nakonec odhalí své největší tajemství.
ZÁVOD S ČASEM - Již 8. díl s detektivkou Josie Quennovou. Byla to opět napínavá jednohubka, recenzi mám rozepsanou.
REBELSKÉ SRDCE - Autorka má ráda magii, proto skutečnou událost Revoluci v Maďarsku okořenila fantastickými prvky. Mrkněte na RECENZI.

3 komentáře:

  1. Četla jsem Závod s časem a včera jsem zrovna sáhla po slovenské detektivce Špína (jsem zvědavá, jestli mi kapitán Meizner poleze na nervy tak, jak minule :D).

    OdpovědětVymazat
  2. nečetla jsem ani jednu knihu, ale četla jsem první díl ze série o Felixovi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla bych si Rebelské srdce, láká mě i Špína a Závod s časem, ale se sérií jsem ještě nezačala. 🙂

    OdpovědětVymazat