středa 3. dubna 2024

Přečtené knihy za únor 2024

Krásný večer!
Dneska tu mám článek o knihách, které jsem přečetla v únoru. Ano jsem pozadu, bohužel nestíhám psát tak, jak bych si přála. Tak si připomeneme, jaké knihy jsem přečetla v únoru. Stihla jsem 11 knih a jednu jsem rozečetla. Byl to docela dobrý měsíc.

STVŮRA - Má první kniha od autorky, nalákala mě na ní má kolegyně, ale bohužel to nebyla taková pecka. Je to sice vcelku dobrá klasická detektivka, ale já čekala asi trochu něco víc.
SISI A JEJÍ DĚTI - Zajímavá kniha o životech dětí císařovny Alžběty. Samozřejmě se občas podíváme do života samotné Alžběty.
FEŤÁCI - Tak toto byla bomba. Perfektní kniha! Drogy, alkohol...příběhy závislých lidí, kteří nezvládají své životy. DOPORUČUJI!!
SLOVODĚJKY - Obálka je top, ale to je tak vše. Příběh je nudný a nezáživný, je určen jako young adult, tedy pro mladší, ale ani mladším knihu nemohu doporučit.

NEODPOVÍDEJ - Jednoduchá krimi, které chybí napětí. Zaregistrovala jsem nelogické detaily ve vyšetřování. Beletrii od autorky už číst nebudu.
ŽIJU BEZ DĚTÍ - Čekala jsem jiné zpracování, takže jsem byla vcelku zklamaná. Kniha obsahuje 8 rozhovorů se ženami, které se z různých důvody nestaly matkami.
OPRAVDOVÉ ZLOČINY - Podcasty od Lucky neposlouchám, takže pro mě kniha byla skvělá. Některé případy jsem znala, některé mě moc nezaujaly a ty co mě zaujaly jsem si dohledávala na internetu. Zajímavá kniha.
ANI NE PĚT MINUT - Lukáš se snaží přijít na tajemství své maminky, která před smrtí řekne Baška Voda a jenom pět minut. Lukáše zavedou její slova a stará fotografie do Chorvatska, kde se dozví půlku pravdy, druhé části se musí domáhat v Praze. Sice jednoduchý příběh, ale přesto poutavý a zajímavý.

MŮJ BRATR - Dechberoucí příběh psaný bez interpunkce, jména jsou psaná dohromady a vše je psané malými písmenky bez přímé řeči. Švédské rodinné drama, kruté, tajemné a drsné. Každý si v knize najde něco jiného. Těším se na další díl.
BESTIE V UNIFORMĚ - Jedná se o True Crime a není psaná jako příběh. V noci z 9. na 10. dubna 1926 se stala nejhorší vražda prvorepublikového Československa. Zajímavá kniha, mrkněte na recenzi SEM.
RUSKÁ MAFIE - Krásně zpracovaná fakta divokých devadesátek, jsem sice v půlce, ale věřím, že bude dobrá až do konce.
DO LESŮ - Autorka nám přiblíží příběh židovské rodiny Rabinowitzové, která uteče z hrozného židovského ghetta v rodném polském městečku do Bělověžského pralesa. Přes dva roky se v lese skrývají a snaží se o to, aby přežila celá rodina..moc hezky zpracovaný příběh.

6 komentářů:

  1. Zaujala mě kniha Sisi a její děti. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku Můj bratr bych číst fakt nemohla, hrozně by mě štvala ta interpunkce :D Opravdové zločiny jsem četla a vůbec jsem nevěděla, že má Lucka víc knih. Určitě na ně kouknu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Žádnou z knih jsem nečetla. Ale Opravdovým zločinům bych dala šanci. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nečetla jsem žádnou. Asi bych si vybrala Stvůru a Do lesů.

    OdpovědětVymazat
  5. krásný počet :) stihla jsi toho hodně :) mně se za únor povedlo přečíst šest knih :)

    OdpovědětVymazat