sobota 11. května 2024

Březen a duben 2024 - Přírůstky do mé knihovny

Krásný večer.
Konečně tu mám článek o přírůstkách za dva měsíce - březen a duben.
________________________________

GRADA a KNIHKUPECTVÍ
Z nakladatelského domu jsem si mohla vybrat nějaké knihy a tak jsem si vybrala 8. díl Závod s časem. Tuto krimi sérii mám ráda, takže mě další díl nesměl minout. 2. dil Špína od slovenské spisovatelky, první díl byl super, tak jsem se těšila na dvojku. Od Isabelly Maldonado vyšel první díl nové série, musela jsem ho mít, jelikož předešlá série byla fajn. A poslední knihu, kterou jsem si u nich vybrala byla naučná literatura Sérioví vrazi od Petera Vronského.
V březnu jsme navštívila knihkupectví, ve kterém byly slevy. Koupila jsem si Odložený život a Road trip sexuální výchova. Seriál žeru, tak jsem knihu musela mít, je to fajn jednohubka.

MARTINUS
Prodala jsem pár knih do knihovrátku a za poukázky jsem si koupila encyklopedii Hobit, novou knihu od Heather Morris a pokračování Eragona - Murtagh.

LEVNÉ KNIHY
Samozřejmě jsem navštívila i levné knihy, ve kterých jsem si koupila poslední kusy ze série Emil a upíři. První, druhý a čtvrtý díl. Díly už se nedají sehnat, tak jsem si sérii musela koupit a trojku jsem si pak doobjednala jinde. Zaujal mě i komiks Děti z Montmartru a kniha Černé ptáče.

LUXOR
Třetí díl ze série Emil a upíři jsem si nakonec objednala u Luxoru, tam ho ještě měli a ve slevě jsme si do košíku přihodila Dobrodružství kriminalistické balistiky. 

GRADA a HOST
V dubnu jsem dostala z Grady Kolem světa za 80 výjimečnými ptáky. Doma mám předchozí knihu o stromech a dost mě mrzí, že je tato paperback a ta o stromech má tvrdou vazbu. Z Cosmopolis jsem si vybrala knihu Mladá dáma, viděla jsem film a říkala jsme si, že by kniha nemusela být špatná. Z Metafory jsem dostala beletrizovaný životopis o Astrid Lingrenové.
Z nakladatelství Host mi zaslali fantasy Kosti pod mechem od české autorky a Jak ulovit malou štiku od finského spisovatele Juhani Karila.

3 komentáře:

  1. Četla jsem Astrid Lindgrenovou, Špínu a Závod s časem. A asi bych zkusila Zabij nebo zemři.

    OdpovědětVymazat
  2. to je kousků :) přeji, ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásných knih. Přečetla bych si Astrid Lindgrenovou. 🙂

    OdpovědětVymazat