čtvrtek 23. července 2020

Glanc box - léto 2020

Krásný den,
zítra konečně pátek. Těším se na víkend! Včera mi dorazil Glanc box - léto 2020. Nedávno mi přišel email, že budou posílat boxy nově v ekologičtější krabici. Proto je krabice čistě bílá. Předtím byla krabice fialová a byla určitě hezčí, ale nevadí mi, že udělali takovou změnu. Stejně jsem krabici skoro vždycky vyhodila.
Z boxu mám fakt velkou radost. Ze všech produktů jsem nadšená, jen přítel je zklamán. Prý je box vyloženě pro ženy.

Dove sprchová pěna s kokosových olejem (139Kč) - Sprchové pěny mám moc ráda. Bohužel jsou, ale dost drahé, takže si je moc nekupuji. Jsem ráda, že do boxu dali sprchovou pěnu od Dove. Tato vypadá hodně dobře a taky už jsem ji včera vyzkoušela. Voní úžasně a pokožku jsem měla krásně vyživenou. V letáku píšou, že je to 3v1. Tedy sprcháč, pěna na holení a vyživují péče pokožky. Zatím super, doporučuji.
Ziaja kozí mléko Enzymatický peeling na obličej a krk (109Kč) - Peelingy na obličej si kupuji stále do kola. Pokaždé si koupím peeling od jiné značky. Tento jsem ještě neměla. Značku znám, ale co jsem od ní měla produkty, tak mi nevyhovovali. Snad peeling bude v pohodě. Vypadá hodně dobře!
Odličovací krém Sensitive Camomille (249Kč) - Měl by to být odličovací krém pro citlivou pokožku, což já mám. Jsem moc ráda, že dali do boxu i produkt od Yves Rocher. Z tohoto produktu mám velkou radost.

Bref Exotic Maldives - Bohužel tento produkt není v letáku. Nevadí, že tam není, jen nevím cenu. Možná je to dárek na víc. Bref značku máme rádi a určitě tento produkt využijeme.
Dámské menstruační vložky s probiotiky Carin ProBiotic Ultra (34,90Kč) - Tyto zelené jsem už měla a byly skvělé. Vložky nosím jen když jsem doma a na noc. Vyhovovaly mi a jsem zvědavá i na ty modré.
Dámské menstruační vložky s aktivním kyslíkem Carin Antiseptic Ultra (34,90Kč) - Ultra tenké a vložky by měly desinfikovat pokožku, což zní docela děsivě. Ráda vyzkouším.
Za obě balení jsem ráda, jelikož mi doma vložky došly.

Rexona Maximum Protection Clean Scent (179,90Kč) - Docela drahý antiperspirant, asi bych si ho v obchodě jen tak nekoupila. Dnes ráno jsem ho vyzkoušela a je perfektní. Celý den jsem lítala v práci a dost jsem se potila - celou dobu jsem ze sebe cítila krásnou vůni a podpaždí jsem měla suché. Pokud bude dobrý i nadále, tak asi za tu cenu bude stát. Opět jsem z produktu nadšená.
Recitalon Kofeinový šampón (149Kč za 250Kč) - Značku neznám, bohužel mi není moc sympatická, ale produkt může být dobrý. Mám velmi citlivou pokožku hlavy, ale šampón vyzkouším i tak moc ráda, jelikož v letáku píšou, že by měl zabraňovat vysoušení pokožky.
Signal White Now Detox Charcoal (119,90Kč) - Kombinace Jílu a Aktivního uhlí zní fakt zajímavě. Pastu jsem vyzkoušela již 2x a velká spokojenost. Sice je to dražší pasta, ale na zubech se nemá šetřit. Určitě si budu tuto pastu kupovat.

+ 3 vzorečky od Dermacol. 

Já jsem z boxu nadšená. Všechny produkty využiji. Největší radost mám z antiperspirantu Rexona, ze Signal pasty a z odličovacího krému.

Co říkáte vy na obsah Glanc boxu?

9 komentářů:

  1. Vypadá to dobře. :) Myslím, že já bych to všechno určitě nevyužila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že je to vyloženě ženský balíček. :D Jinak já bych asi ráda vyzkoušela tu Rexonu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. o tomto typu boxu ctu poprve, vypada zajimave! super obsah:) zajimalo by me jake je to kozi mleko peeling na oblicej a krk :)

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem peeling, ve kterém budou nějaké částečky, ale je to hladký krém, který vyčistí pleť. Bohužel mi pleť trochu vysušuje. Příjemně voní :)

      Vymazat
  4. Téda, tak tento Glanc box se opravdu povedl, využila bych a vyzkoušela snad všechno co přišlo... co se týká sprchových pěn - stejný případ - jsou skvělé, ale drahé... tak by mě hned potěšilo, kdyby mi takhle přišla... Ziaja enzymatický peeling mám doma, je sice z jiné řady, ale za mě nic moc... možná bude tento lepší, ale nevím... Ziaju mám ráda, jsou produkty, které mi od ní fakt sedly a zlepšily mi pleť, ale peelingy nic moc.
    Tyhle vložky vůbec neznám, ani jsem netušila, že nějaké takové antiseptické a probiotické existují... musím na to kouknout :-)
    Každopádně ta Rexona? Z té bych měla ohromnou radost!

    Jinak - zdravím - Kix :-) zatím blogspot nemám, ale jakmile jej budu mít, byla bych ráda, kdybychom byli zase ve "spřátelení" :-) pokud i tady na blogspotu máš seznam blogerů, které navštěvuješ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do budoucna chci mít složku i s blogy, které navštěvuji. Zatím je mám zapsané v diáři.

      Vymazat
  5. Tu "Dove sprchová pěna s kokosových olejem" mám doma, dostala jsem doporučení, že krásně voní.
    Tu" Rexona Maximum Protection Clean Scent" - jsem si na doporučení koupila v DM za 129 Kč, já vím, je dražší, ale co bych nedala za to, abych měla ze sebe dobrý pocit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je sice dražší ta Rexona, ale je fakt perfektní. Určitě si ji koupím až mi tato dojde.

      Vymazat