neděle 19. července 2020

Pláž v Chorvatsku - Julie Caplinová

(ze starého blogu - 12.6.2020)
Venku je tak krásně, a proto přidávám recenzi na knihu Pláž v Chorvatsku, kterou napsala Julie Caplin. Celý víkend budu v horách, tak snad i tam bude krásně. Kniha je ideální na toto počasí. Já ji měla přečtenou během dne, právě při opalování.
Anotaci i mou recenzi si můžete přečíst v celém článku.
Anotace:
Maddie je milá a rozumná třicetiletá žena, ale má i svou bohémskou stránku: vystudovala dějiny umění a chtěla by se prosadit jako výtvarnice. Zatím neměla štěstí, je bez peněz, a tak přijme nabídku letní brigády: bude pracovat jako hosteska na luxusní jachtě v Chorvatsku, na které se plaví parta přátel z módní branže. Práci jí dohodila kamarádka Nina, jejíž bratr Nick je jedním z hostů na lodi. Pochází z úplně obyčejné farmářské rodiny, ale teď chodí s modelkou Tarou, se kterou se seznámil, když na jeho farmě probíhalo focení módy. Maddie se snaží obstát v roli hostesky a vyhovět zhýčkaným hostům, jenže arogantní Tara jí to moc neulehčuje. Mezi Nickem a Tarou to začíná pomalu skřípat, přece jen pocházejí každý z jiného světa. O Maddie se zajímá jeden z hostů, hezký a bohatý Simon, který oceňuje její výtvarný talent a plné křivky - myslí to ale upřímně? Zároveň si Maddie uvědomuje, že se jí čím dál tím víc líbí Nick…

Co já na anotaci:
Od autorky jsem četla jen knihu "Cukrárna v Paříži" a moc se mi líbila. Byl to pro mě krásný relax. Pokaždé, když jsem knihu otevřela, musela jsem jíst něco sladkého. U knihy "Pláž v Chorvatsku" jsem si zase musela chystat drinky. Dle anotace jsem si říkala, že to bude jednoduché a romantické čtení k vodě nebo jen tak k lenošení na zahradě.

Recenze:
Překlad knihy je skvělý, čte se velice dobře. Dokonce bych řekla, že se mi tato kniha četla daleko lépe než kniha "Cukrárna v Paříži". Příběh se odehrává v létě u moře - ideální čtení pro sluneční dny, a jelikož jsem knihu četla na sluníčku při opalování, tak jsem knihu zhltla na dva zátahy.

Maddie je výtvarnice a potřebuje peníze. Kamarádka Nina ji dohodí brigádu na luxusní jachtě v Chorvatsku. Bude obsluhovat dvě modelky, jejich přítele a jednoho milionáře Simona. Nick přítel modelky Tary je bratr Niny, není to žádný milionář, ale obyčejný farmář. Maddie vaří, uklízí a snaží se ze všech sil vyhovět náročným a namyšleným modelkám. Simon začíná projevovat zájem o Maddie a její výtvarný talent, jenže zároveň to začíná mezi Tarou a Nickem dost skřípat. Kolikrát se schyluje k rozchodu, ale Tara začne vždy škemrat. Vše musí být tak, jak Tara chce, pokud nedosáhne svého, tak je zle. Maddie se začne hodně bavit i s Nickem, dokonce se jí začíná dost líbit. Tara si Nicka vůbec neváží, přeci jenom je to arogantní modelka a Nick je jen obyčejný farmář…

Romantické knihy moc nečtu, ale tato se mi fakt líbila. Zápletky se mi líbily, hlavně proto, že v knize bylo i něco jiného než jen řešení lásky. Nebyla to klasický červená knihovna.
Mohu knihu doporučit na dovolenou. Udělejte si dobrý drink, dejte si nohy nahoru a začtěte se do romantického příběhu plný lásky, napětí a léta.

Knihu PLÁŽ V CHORVATSKU vydalo:

Žádné komentáře:

Okomentovat