neděle 30. srpna 2020

Co jsem si koupila na dovolené 2020

  Neděle je tu, bohužel. Zítra zase práce a vcelku se i těším. Uvidím kolegyni po třech týdnech. Doufám, že bude alespoň trochu hezky. Dneska bych vám ráda ukázala pár kousků z oblečení, které jsem si dovezla z dovolené.

Na dovolené jsem byla letos v Orlických horách. Jako dítě jsem s rodiči jezdila vždy na dovolené po Čechách a pokaždé jsem s mamkou navštívila všechny krámy v okolí. Tuto dovolenou jsem po krámech moc nechodila, jelikož přítel nerad chodí po krámech, ale nakonec jsem si přeci jen něco dovezla.

PEPCO
Jako první jsem si vzala tyto krásné pyžamové kalhoty s citróny. Jsou jednoduchý a na doma jsou perfektní. Nejraději mám, když mají dole gumu, což tyto mají. Stály, mám dojem 99 Kč a materiál je obyčejný, tenký a na doma stačí.

Další kousek, nad kterým jsem, tak trochu váhala. Svetr - cardigan. Vypadá hodně babičkovsky, ale já jsem nějaký takový potřebovala do práce. Je smetanový, příjemný a má kapsy. Stál 229 Kč. Jsem nakonec ráda, že jsem si ho vzala. Na podzim bude perfektní. Druhý svetr je spíše taková lehčí mikina. Materiál je velmi příjemný, ale myslím si, že to bude neprodyšný materiál. Snad bude dobrý na chladnější dny. Zaujaly mě hlavně pruhované rukávy. Svetřík stál 119 Kč a k tmavým jeansům vypadá fakt dobře.

TAKKO
V Rychnově nad Kněžnou bylo i Takko. Bohužel ve slevách jsem nic zajímavého a pěkného neobjevila, a tak jsem si pořídila jen vršek od plavek, který stál jen 59Kč. Sedí mi perfektně a má zapínání, které mi vyhovuje snad u plavek ze všech nejvíc. Poslední dobou se mi v Takku nic nelíbí, ani na muže nemají hezké věci.

SAM
Do obchodu SAM nechodím, takže je toto mé první triko koupené přímo tam. Obchod mám vedle ve městě, ale nikdy mě nenapadlo tam jít, jelikož nejsem sportovní typ. V Rychnově nad Kněžnou jsem do krámu šla kvůli tátovi, ten si tam chtěl koupit nějakou kapsičku. Mě se zalíbila mikina, ale měli jen malou velikost, takže jsem si odnesla jen bílé triko se zlatými kaňkami. Stálo 249 Kč a je úžasné. Je z příjemného a lehkého materiálu.

LIDL
Do LIDLu jsem záměrně ve čtvrtek, jelikož měli mít teplákové šaty, které jsem chtěla už minule, ale měli je u nás hned vyprodané. Tentokrát jsem měla velké štěstí. Měli jak šedivé, tak růžové. Mám velikost S a stály jedny 199 Kč. Bohužel jsem šaty v obchodě nerozbalila a šedivé jsou u nápisu špinavé od potisku. Doufám, že to půjde vyprat. Růžové šaty vypadá na fotce dost divně, ale na postavě jsou skvělý. Jsou jednoduchý a příjemný. Už se těším, až bude zima, abych je mohla nosit. Po cestě k pokladně jsem si ještě všimla moc hezkých legín. Vždy si beru Mko a i tyto mi jsou skvěle. Stály asi 159 Kč. Spokojená jsem odcházela z LIDLu a na chatě jsem si vzpomněla, že jsem plno věcí díky oblečení nekupila. 

Tentokrát jsem oblečení na sobě nefotila, jelikož jsem po nemoci a stále se necítím ve své kůži. Myslím si, že z fotek jde krásně vidět, jak oblečení vypadá. Jen ty růžové šaty jsou v reálu tmavší.

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ty teplákové šaty, a ty pyžamové kalhoty s citronky jsou TOP ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ty pyžamové kalhoty jsou moc hezké. Avšak být to kraťasy, hned bych je brala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty pyžamové kalhoty vypadají moc pěkně a navíc za tu cenu, byla by škoda je nevzít :-) podzim se pomalu ale jistě blíží a svetříky se budou hodit... moc se mi líbí! Jsou i v hezkých barvách a za ty ceny... to jsou super kousky! Také by se mi takové hodily...
    A LIDL to je klasika... tam se vždycky něco sežene a za dobré ceny... nedávno jsem si tam pořídila také legíny, už teplejší, tak se těším, až je vynosím :-) a ty teplákové šaty jsou také krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tvoje úlovky se mi líbí! Asi udělám výlet do Pepca a koupím ten lehčí svetr :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí pyžamové kalhoty s citróny!

    OdpovědětVymazat