pondělí 31. srpna 2020

Květen - srpen 2020 - Přírůstky do mé knihovny

Zdravím! 

Dneska je poslední den v měsíci a já tu mám shrnutí, ve kterém vám chci ukázat knihy, které jsem si pořídila v srpnu. Tedy nejen v srpnu. Díky tomu, že blog.cz končil a nejprve hrozně moc zlobil, tak jsem články o koupených knihách moc nepsala.

Srpen 2020

Na dovolené v Orlických horách jsem několikrát navštívila prodejnu Beránek - levné knihy. Našla jsem u nich plno zajímavých knih. Všechny knihy stály kolem sta koruny. Některé byly za 79Kč a některé za 99Kč. Brala jsem hlavně knihy, které mám na wishlistu. Jan Kraus a Xaver - tyto dvě si koupil přítel. Jsem zvědavá, kdy je přečte. On totiž nečte, koupí si knihu a má ji doma tak 6 let, než se k ní dostane. No a já si pořídila 8 krásných knih.



GRADA
Mám takový dojem, že jsem tyto tři knihy v srpnu nedostala, ale to nevadí. Ukázat vám je chci tak jako tak. Jednohubka ČTYŘI STRANY MINCE. Jedná se o hororové povídky. ÚTOČIŠTĚ je naprosto perfektní thriller. Dlouho jsem tak dobrý thriller nečetla. Komiks HAWKING - určitě doporučuji všem fanouškům komiksů!

Na konci srpna mi přišel balíček s thrillerem TŘETÍ NA ŘADĚ a s románem RANDE NA BALKONĚ. Na thriller se moc těším a román mám už přečtený. Recenze tu bude snad do týdne.

LEVNÉ KNIHY

Do levných knih jsem zavítala hned na začátku srpna. Koupila jsem si knihu VŠUDE KOLEM ČERNÝ LES, což byla kniha pro kterou jsem přímo jela. Mám dojem, že stála 99Kč. Dvě další jsou detektivky, které by měly být předlohou pro televizní seriál. Obě stály po 49Kč.

Bohužel si nepamatuji přesně, kdy a jakou knihu jsem si pořídila, takže tu je shrnutí za květen až červenec

POSLEDNÍ LEŽ a LOUTKOVÉ DIVADLO jsem si koupila v Karlových Varech u Dobrovského. Každá stála 99Kč tuším. Vůbec si nejsem jistá, ale byly to knihy ve velké slevě, tak jsem neváhala a koupila si alespoň tyto dvě. Kniha "CILČINA CESTA" jsem dostala na recenzi od Knihcentrum.cz. Jedná se o pokračování knihy "Tatér v Osvětimi". Mou recenzi si můžete přečíst ZDE.


Knihcentrum.cz
Během těchto měsíců jsem dostala od Knihcentrumu ještě tyto dvě knihy. VELKÁ CESTA je skvělá kniha, která nám ukáže, co je oteplování a jak tomu můžete alespoň trochu zabránit. Při tomto vážném tématu nám velká rodina ukáže, kam a jak cestovali po světě. Zajímavá a krásná kniha. Určitě se podívejte na mou celou RECENZI.
STROMY VYPRAVUJÍ - Druhá skvělá kniha. Recenzi si můžete přečíst TADY.

GRADA
Na všechny tyto knihy mám zde na blogu recenze v rubrice Recenze - dětské knihy.
KOUZELNÁ KNIHA BABIČKY JŮLINKY - Perfektní kniha. Moc hezký příběh spojený s pracovním sešitem. Rozhodně stojí za to se podívat na mou recenzi.
POHÁDKY Z LESA - Hodně povedená pohádka. Táta datel dětem vypráví každý večer jeden příběh. Děti se dozví, odkud stromy dostaly své jméno.
DROBKOVO PODIVUHODNÉ DOBRODRUŽSTVÍ - Hodně zajímavá kniha. Obrázky k příběhu sedí, ale dětem se moc nelíbí. Příběh je to poutavý, nikdy jsem nic podobného nečetla. Je vtipně napsaný, a přesto dobrodružný.  
KOUZLO PSANÉ RUKOU - Bohužel nic moc. Málo obrázků, ilustrace jsou tajemné a dětem se nelíbí. Čekala jsem více kaligrafie.
KOHO MÁ ZNÁT SPRÁVNÝ ČECH - Skvělá kniha. Doporučuji koupit dětem do knihovny.

VRAŽEDNÉ ÚMYSLY - Pamatuji si, že začátek byl opravdu tragický, ale pak se to rozjelo. I tak se mi kniha až tolik nelíbila. Znám lepší thrillery.
PLÁŽ V CHORVATSKU - Tak toto byla úžasná romantika na léto. Pokaždé když jsem knihu začala číst, tak jsem si musela jít namíchat nějaký drink. Doporučuji!
BYL JSEM ČÍSLO 30529 - Moc hezky napsané vzpomínky Čecha, který přežil i pochod smrti.
ROBIN DENÍK POUTNÍKA - Knihu ještě bohužel nemám přečtenou. Nemám na ni zatím chuť. Snad ji do konce září přečtu.

Dva díly s Liškou Šiškou. Musím říct, že jsou to opravdu povedené knihy. Doporučuji spíše číst dětem, co chodí do školky. A kniha "Z deníku dočaskářky" mě zaujala velmi, hned jsem ji zhltla, ale recenze se mi tenkrát smazala, jak nefungoval blog.cz. Bohužel jsem se ještě k napsání nové nedostala. Pro milovníky pejsků ideální kniha/dárek.

2 komentáře:

  1. Zaujala mě ta krimi Vraždy v kruhu. Nedávno jsem viděla seriál se stejným názvem v televizi, moc se mi líbil, je super, že je i knížka :) Přeji ti pěkný poslední srpnový den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu neznám až na dvě. Na Útočiště jsem teď četla recenzi a dost mě to zaujalo. Cilčina cesta bych si chtěla přečíst když už jsem četla Tatéra :)

    OdpovědětVymazat