neděle 9. srpna 2020

Troje nové šaty z BONPRIX

 Ahoj!

Rozhodla jsem se, že tu chci mít i rubriku s nákupy, jelikož jsem měla dříve blog GOODMODA, kam jsem dávala všechno ohledně módy a kosmetiky. Módu mám ráda! Ráda nakupuji, takže tu občas uvidíte, co jsem si koupila.

(ze starého blogu 27.6.2019)

12tého dubna jsem Vám sem dávala ukázku šatů z Bonprix a psala jsem, že jsem si jedny objednala. Hned jak mi šaty dorazily, tak jsem si objednala ještě jedny, jelikož jsem s prvními byla spokojená hrozně moc. Ještě jsem si objednala jedny šaty z Bonprix bazaru na facebooku, které mi maličko upravila mamka. Takže v tomto článku najdete troje nové šaty z BONPRIX.CZ.

____________________________________

PRVNÍ OBJEDNÁVKA Z E-SHOPU TENTO ROK

Šaty mě okouzlily na první pohled. Na fotkách mě zaujal jak střih, tak i vzor. Cena 549Kč, což je super cena. Objednala jsem si velikost 32/34 a pošta byla zdarma, takže paráda. Těšila jsem se na ně fakt hodně. Šaty dorazily překvapivě rychle, cca do 8 dní. Materiál velmi kvalitní, ale silnější, takže do vedra nebudou ideální. Po vyzkoušení jsem byla ještě víc nadšená, sedí mi skvěle a délka tak akorát. Na zádech mají šaty zip, který nepoužívám, není potřeba šaty rozepínat. Řekla bych, že jsou šaty skoro stejné jako na obrázku z internetu, možná jsou kytky méně výrazné, ale tak všechno je na internetu upravené. Palec nahoru a určitě je budu nosit velmi často, hlavně do práce.

Pokud budete objednávat tyto šaty, tak upozorňuji, že na léto nejsou. Mají opravdu silný materiál.

OBJEDNÁVKA Z BAZARU NA FB

Na facebooku je bazar vyloženě jen z Bonprix, kam koukám dost často, ale bohužel tam dávají ženský většinou oblečení ve velikosti XXL. Takže jsem na bazar napsala, že bych ráda koupila šaty ve velikosti 32/34 a do komentářů mi ženy dávaly fotky šatů, které mají na prodej. Kupila jsem si jen jedny. Stály i s poštou 225Kč, skvělá cena. Bála jsem se trochu té barvy, ale nakonec to není tak špatné. Šaty mi sedí krásně, jen mi mamka musela upravit "výstřih", protože mi pod síťkou vykukovala prsa docela dost, tak abych byla v klidu, tak mi šaty vytáhla výš, tak, že síťku zkrátila a já mám tak prsa schovaná. I přesto nemohu do šatů nosit klasickou podprsenku, síťka je průhledná, takže pod ně budu nosit korzetovou podprsenku bez ramínek. Jinak materiál opět kvalitní a silnější. Tyto šaty jsou dost krátké, na lítačku dobrý, ale do společnosti bych si je nevzala. K šatům bych ráda nosila bílé tenisky a džínsovou bundu nebo pak klasicky nějaké sandálky.

Na e-shopu už tyto šaty nemají, mají je jen v černé barvě.

DRUHÁ OBJEDNÁVKA Z E-SHOPU

Jelikož babička chtěla objednat sukni, tak jsem řekla, že si objednám taky něco a vzala jsem si šaty, které se mi líbily ještě víc než ty první, ale stály 779Kč, což bylo předtím na mě moc. Takže 779Kč + 449Kč babičky sukně, pošta byla zdarma. Našla jsem na internetu slevová kód na 150Kč, který fungoval, takže jsem místo 779Kč platila za šaty 629Kč a babička mi dala ještě 100Kč navíc, takže mě šaty vyšly na krásných 529Kč. Paráda a opět objednávka dorazila docela brzo.

Jsou ze stejného materiálu jako ty první i druhý, materiál je silnější, kvalitní a celkově jsou šaty perfektně ušité. Jsou stejné jako na obrázku, takže opět veliká spokojenost. Vzala jsem si též tu nejmenší velikost a sedí mi perfektně. Zip na zádech zase nevyužívám. Šaty budou skvělé na večeře, svatby a různé slavnostní příležitost, jen je škoda, že je nemohu nosit v parnu. Jsou opravdu hodně silné, takže je materiál vyloženě nevhodný do veder.

Co říkáte na tyto troje šaty? Mám z nich velikou radost.

4 komentáře:

  1. Naozaj ma zaujali tie prvé šaty, modrá s bielou je moja obľúbená kombinácia. :) Musím sa na stránkach Bonprix opäť lepšie poobzerať. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to ve všech! Mně by se nejvíc líbily ty černé. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, krása, mně se nejvíc líbí ty první a třetí. :)) Ale k tobě zelená jde, takže na tobě jsou super i ty. :D

    OdpovědětVymazat