pondělí 7. září 2020

Brandnooz box - září 2020

 Krásný večer,

dneska mi dorazil BRANDNOOZ BOX. Nedávno psali v e-mailu informaci ohledně boxu, respektive ohledně kartónu. Už nebudou posílat zelené krabice, ale jen obyčejné ekologičtější krabice. Vůbec mi to nevadí, stejně většinou krabice letí do popelnice.

Do boxu i tentokrát dali časopisy - Naše rodina a Lexikon zázračných bylinek. Za lexikon jsem moc ráda. V lexikonu jsou i recepty na sirupy a čaje. 

MAZAGRANDE FRESH CITRUS (29,90 Kč) - Káva a citrusy...tak to není nic pro mě. Chutnala jsem už několik těchto příchutí a bohužel nejsem cílová skupina. Vychlazené je to dobré, ale po dvou lokách už cítím tu kávu a citrusy více a nechutná mi to.

STRONGBOW CITRUS EDGE, COCUMBER & MINT (2x 21,90 Kč) - Tak tuto značku mohu. V létě si Strongbow kupuji často. Je to skvělé osvěžení. Cocumber & Mint jsem ještě neměla. Jsem ráda, že příchuť mohu ochutnat. Vždycky mě odradila máta s okurkou na obrázku. Myslím si, že to asi nebude příchuť, kterou bych si kupovala stále do kola.

MATTONI ESENCE (16,90 Kč) - Podmanivá ovocná chuť bez cukru a sladidel...v boxu jsem našla příchuť citrón. Citrón bych si jistě vybrala i v obchodě. Perlivé vody si nekupuji, nějak je nemusím, ale z boxu jsem perlivé vody vždy ochutnala.

ADRIANA ANIMALI ZOO ZVÍŘÁTKA (38,90 Kč) - Vcelku drahé těstoviny pro děti. Značku mám ráda, ale zvířátka nekupuji. Kupuji klasické vrtule. Určitě zvířátka uvařím, ale rozhodně je nebudu kupovat.

RACIO CORNIES S CIBULKOU (20 Kč) - Kukuřičné chlebíčky jí hodně můj přítel. Já mám raději takové ty bílé rýžové. Kukuřičné mi tolik nechutnají. Pokud si balení přítel otevře doma, tak ráda ochutnám.

PODRAVKA RAJČATOVÝ PROTLAK (16,90 Kč) - Protlaku není nikdy dost. V ledničce nesmí chybět. Používám protlak často, ale tento jsem ještě neměla. Ráda vyzkouším.

VITANA INSTANTNÍ POLÉVKY (3x 10,90 Kč) - Polévky do hrníčku si už nekupuji. Kupovala jsem si je často, když jsem chodila na střední. Určitě, ale tyto polévky ochutnám. Vezmu si je do práce. Jsem ráda, že polévky dali do boxu, alespoň je po dlouhé době ochutnám. Třeba mi zachutnají a budu si je kupovat do práce.

RACIO FREE STYLE POPCORN (12 Kč) - Kolečka si kupujeme s přítelem hlavně rajčatové. Tyto jsme ještě neměli. Rádi ochutnáme.

BONAVITA BLACK & WHITE PILLOWS COCONUT (5,90 Kč) - Vůbec neznám. Bohužel mě ani polštářky nelákají. Myslím si, že bych si balení v obchodě asi nekoupila. Díky boxu, ale ráda ochutnám. Už teď vím, že to nebude pro mě, mám raději čokoládové polštářky.

STORCK KNOPPERS NUTBAR! (13,90 Kč) - Tyčinku si kupujeme s přítelem už nějakou dobu. Máme ji moc rádi a doporučujeme všem milovníkům sladkého.

CHOCOLAND TYČINKA SMILIES (12,90 Kč) - Hodně podobnou tyčinku jsem si kupovala na základní škole v kantýně. Je super, že dali tyčinku do boxu 2x, jinak by byl s přítelem asi boj. Škoda jen, že nedali do boxu jednu zelenou a jednu žlutou tyčinku. Žlutá má totiž uvnitř karamel.

EFKO ČESNEK S CHILLI (49,90 Kč) - Značku mám ráda. Už jsem od ní měla několik moc dobrých výrobků. Česnek naloženy v oleji s chilli a kořením. Moc ráda ochutnám, zkusím si ho dát třeba k topinkám. 

Za Brandnooz body jsem si pořídila NESCAFÉ 3V1 FRAPPÉ.

Box tentokrát SUPER!! Já jsem velmi spokojená a přítel je též spokojený. Prý je daleko lepší než minulý.

8 komentářů:

  1. Určitě parádní překvapení, než se krabice otevře! Samé užitečné dobroty, taky bych si vybrala!

    OdpovědětVymazat
  2. Lexikon zázračných bylinek má i můj děda a kdybych ho dostala, rozhodně bych ho nedala z ruky! Je parádní. Dobroty by mi udělali radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty cidery bych si dala! Mazagrande také není nic pro mě a to jsem veký milovník kávy! Mně to prostě nesedí..

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Lexikon zázračných bylinek by mi taky udělal radost :) Nescafe 3V1 Frappe mám taky moc ráda :) Myslím že tento box je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné kousky vyplatí se lexikon máme a doma :)

    OdpovědětVymazat
  6. MAZAGRANDE jsem zkoušela, ale zatím mi nechutná ani jedna varianta, nějak mi to nesedlo... co jsem si ale oblíbila jsou Mattoni Esence... měla jsem už všechny, které jsou u nás dostupné - citron, malinu i pomeranč a doporučuji ♥ moc mi chutnají :-)
    Adriana těstoviny jsou fajn, ale cena je teda přestřelená, možná je to i tím, že jsou to "zvířátka"... to raději obyčejné těstoviny bez "vzorů" :-D
    Cornies s cibulkou? Zatím jsem je u nás nikde neviděla! Ty bych ráda zkusila... :-)
    to samé Racio Free style... už se těším, až je ochutnám! Mám ráda ty rajčatové, paprikové ale i bramborové, i když ty jsem už dlouho u nás neviděla, no... :-) STORCK KNOPPERS NUTBAR jsem zkoušela poprvé minulý týden, co jsem ji v krámě objevila... a chutná mi, celkem mě to překvapilo, čekala jsem že nebude tak dobrá, ale je fajn :-) ♥
    No a Smilies je obdoba Papity! Určitě je to to o čem píšeš, co sis kupovala v bufetu, protože já ji taky kupovala! :D Ale stejně, Papita byla prostě jedna a tahle "napodobenina" mi tolik nechutná :/
    Každopádně si myslím, že tento box je opravdu skvělý! ♥ Plný parádních a využitelných dobrot ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Časopisy jsou dobré, prolouskala, nikdy nejsou na škodu. Sladké pití nemusím, Mattoni určitě dobrá. Tyčinky se hodí vždycky, česnek naložený určitě taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lexikon vypadá dobře. Taky mám ráda Strongbow, Racio je super - to by mě potěšilo. Polévky bych buď nechala jako rezervu, až se mi nebude chtít vařit nebudu mít čas a nebo bych je věnovala bráchovi, který je jí v práci. Narozdíl od Tebe bych byla ráda i za ty polštářky - jiné mám ráda a tyhle by mi mohly taky dost chutnat - kokos zbožňuju :D. Ten česnek s chilli vypadá zajímavě. Jako tenhle box by mi docela i udělal radost :).

    OdpovědětVymazat