pondělí 2. listopadu 2020

Brandnooz box - říjen 2020

 Krásný večer.

Dneska jsem poměrně dost vyždímaná. Lítat z práce do práce není vůbec jednoduché, kord v dnešní době,  kdy musíte mít všude roušky. Po práci jsem v rychlosti nafotila brandnooz box, který mi dorazil dneska dopoledne. Jedná se o říjnový brandnooz box.

Je super, že dali do boxu zase nějaký časopis. Tentokrát byl v boxu dost tlustý časopis s recepty. 1250 receptů, ty brďo...snad mezi ni mi najdu nějakou inspiraci.

Wasa bio (79,90Kč) - Tenké a křehké plátky z celozrnné žitné mouky. Občas si podobné plátky koupíme. Jsou dobré jako svačina. Mažeme si je sýrem nebo je chroupeme samotné. Tyto rádi ochutnáme, mají speciální příchuť wasa, což neznáme.

PENAM Swing s náplní pudinkovou (50Kč) - Tak toto vypadá dost dobře. Sice pudink nemohu, ale když si vezmu enzym, tak ráda ochutnám. Zákusem dokonce vyhrál Dětská chuťovka 2020.

Manner Knuspino Haselnuss (30Kč) - Upřímně mě tyto sušenky neoslovily. Měla jsem je již několikrát a bohužel mi nechutnají a přitom jsou tak vychvalovaný a drahý. Určitě toto balení sníme s přítelem u kávy, ale další balen rozhodně kupovat nehodláme.

Hamé Veggie Zeleninová pomazánka Tatarák ze zeleniny (29,90Kč) - Tyto Veggie pomazánky mám moc ráda. Mám dojem, že byly dvě pomazánky v minulém boxu, ale to nevadí, ráda si dám další.

PODRAVKA Natur - tekuté koření (24,90Kč) - Podravku koření občas použiji, ale jen v sypké podobě. Tekutou podravku jsem ještě neměla, tak ráda vyzkouším. Balení vypadá sympaticky, ale asi to nebude úplně zdravé.

MENTOS Pure Fresh Gum Rolls (9,90Kč) - Přesně tyto žvýkačky už v boxu několikrát byly. Máme je s přítelem rádi, ale už by to chtělo zase třeba jinou značku žvýkaček, ať také zkusíme něco jiného.

Hamé Extra Džem (54,90Kč) - Jsem fakt ráda, že jsem našla v boxu příchuť malinu, protože malinové džemy mám nejraději. Mám dojem, že přesně tento džem jsem již měla a byl výborný. Zrovna mi jeden džem došel, tak nemusím kupovat nový, když jsem džem našla v boxu.

MAZAGRANDE 2x - Tento produkt v letáčku není. Nevím, proč ho dali do boxu a rovnou 2x. Přijde mi, že je Mazagrande snad v každým boxu. Brala bych raději klasickou zrnkovou kávu než tyto ledové kávy s příchutí citrusů.

Upřímně mi box přišel dost prázdný. Určitě je to jeden z nejslabších boxů, i když v boxu byl zákusek od Penam, který neznám.
Co říkáte na box vy?

6 komentářů:

  1. Zajímavý box, ty recepty budou určitě fajn a najdeš inspiraci :) Když si tak vzpomínám na tvoje minulé články, opravdu toho v tomto boxu moc není. Mě by udělaly radost asi jen ty Mentosky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, 1250 receptů v jednom časopisu? To je dost. :) Taky mi přijde, že je box nějaký prázdnější...

    OdpovědětVymazat
  3. samé dobrůtky :) snad tě v časopise zaujme nějaký recept a budeš jej ráda vařit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Časopis s recepty se vždycky hodí a tento vypadá pěkně napráskaný recepty, určitě to bude dobrá inspirace! Značka Manner má dost drahé sladké, ale také mě moc neoslovila... dřív jsem si jednou za čas jejich oplatky koupila, ale nic moc...
    Ty Wasa bio plátky vypadají moc dobře, ty bych ráda ochutnala a to samé ten Swing od Penamu... zatím jsem to u nás v obchodě neviděla, ale jakmile to někdy objevím, kupuju ♥
    A zase Mazagrande? To je fakt skoro v každém boxu... a mě to tak moc nechutná :D celkově mi přijde box docela chudý... oproti tomu co bylo v září, kdy byl fakt plný samých skvělých dobrot je to teď docela nic moc :/ nebo spíš nic, než moc... třeba za listopad překvapí a bude lepší :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo tentokrát bych teda byla zklamaná, kdybych si ho objednala :/. Jako časák možná fajn, ale pokud tam jsou fotky. Recepty bez fotek moc nemusím. Ani nejsem vyznavač kuchařek :D. Teď je dost inspirace na netu a jelikož ráda experimentuji…

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat