pátek 11. prosince 2020

Brandnooz box - prosinec 2020

Krásný páteční večer všem!
Dneska jsem měla dovolenou, ale přesto jsem byla v druhé práci, ve které jsem čekala i na poštu, abych si balíčky hned odvezla domů. Přišel mi i BRANDNOOZ BOX. Jsem ráda, že box dovezli, protože bych v pondělí musela dvě plundry vyhodit. 
Časopis Paní domu si pročtu a rozstříhám pro své koláže, které lepím u seriálu, když relaxuji.
A co v boxu bylo?
Na to se mrkněte do celého článku.

MAGGI TEKUTÝ BUJÓN (59,90 Kč)Slepičí jsem už jednou v boxu našla, ale tento je zeleninový. Určitě ho zkusím, ale ten slepičí nebyl vůbec dobrý. Kupuji raději klasické kostky.
NATUR COMPAGNIE ZELENINOVÝ BUJÓN (36,50 Kč) - Bujón bez kvasničného extraktu a palmového oleje. Jedná se o BIO produkt, tak na něj jsem fakt zvědavá. Vypadá hodně dobře, snad bude i dobře chutnat. Značku jinak vůbec neznám.
HAMÉ VEGGIE ZELENINOVÉ POMAZÁNKY (2x 29,90 Kč) - Fazolová a Žampionová. Tyto pomazánky dávají do boxu poslední dobou pokaždé. Mám je ráda, ale žampionovou nejím. Fazolovou jsem ještě neměla a ráda ji ochutnám. 

PENAM PLUNDROVÉ ŠPIČKY (2x 17,90 Kč) - Plundry mají datum spotřeby jen do 13.12., proto jsem byla ráda, že jsem poštu stihla dnes, jelikož v pondělí by bylo již pozdě. Víc mě zaujalo jablko s rakytníkem. Ráda vyzkouším ke snídani. Plundry jsem už nějaké od Penam měla a jsou fajn ke svačině.
ARAX BŘEZOVÁ ŠŤÁVA S PŘÍCHUTÍ ZÁZVORU A LIMETKY - Bohužel tento produkt není v brožurce, takže nevím kolik stojí. Pamatuji si, že už jednou tato šťáva byla v boxu, ale už je to déle, takže si ji moc nepamatuji. Jinak vypadá šťáva hodně dobře a ráda otestuji, i když zázvor nemusím.
AL-NAMURA BIG SHOCK! (37,90 Kč) - Mango & Orange...tak tuto příchuť jsem ještě neměla. Big Shock! si občas kupuji, ale jen originál, jelikož mi přijdou ostatní chutě neskutečně sladké.

RACIO CHIPSY (2x 24,90 Kč) - Příchuť šunka a křen mě moc nezaujala. Nemám totiž ráda křen, ale za to mě zaujala druhá příchuť, která je česnek. Kukuřičné chipsy si občas s přítelem koupíme
MENTOS CANDY CANE (4x 17,90 Kč) - Osvěžující máta s voňavou vanilkou. Jsou dobré, ale nejsou extra jiné oproti klasickým. Mentos mám ráda, i když je dávají skoro do každého boxu.

Já jsem spokojená. I když mohli dát do boxu místo dvou mentos např. čokoládovou tyčinku nebo vánoční cukroví.
Co říkáte na box vy?

2 komentáře:

  1. boxík vypadá moc dobře,mňam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jediné co je mi z boxu známé je ten novinkový Mentos, nedávno jsem na něj narazila v Hrušce, tak jsem si jej koupila a byl celkem dobrý, akorát teda jak píšeš - nic moc extra, že bych z toho byla nějak odvařená :D. Co bych ráda vyzkoušela jsou určitě ty kukuřičné chipsy od Racia! Křen mě moc neláká, ale česnek bych zkusila ♥ Špičky od Penamu jsou fajn, už jsem nějakou měla, na svačinu jako dělané :-)
    A když jsem viděla ten Big Shock, tak mě to úplně praštilo do očí, že už jsme dlouho žádný energeťák neměla, takže bych nějaké novinky, které za tu dobu "vyšly" mohla vyzkoušet :-)
    Boxík je tentokrát moc fajn, určitě více povedenější než ten minulý! Protože se dá vše krásně využít, i ty bujóny a skvělé veggie pomazánky, snad budou dobré :-)

    OdpovědětVymazat