úterý 12. ledna 2021

Přečtené knihy za rok 2020

Krásný večer!
Dneska tu mám seznam knih, které jsem přečetla za rok 2020. Už si nedávám žádné cíle ani neplním výzvy. Snažím se číst to, co se mi líbí nebo to, co vypadá hodně zajímavě. Za minulý rok jsem přečetla 78 knih.

Nebudu psát zvlášť článek o nejlepších knihách, jelikož je toho plný internet a hlavně si myslím, že každý čtenář si o knize nejprve něco zjistí třeba na databázi knih a až pak usoudí, zda si ji přečíst. Vypíchnu z mých přečtených knih 8 knih, které mohu na 100% doporučit! Jedná se o knihy, které mě fakt dostaly nebo se mi moc líbily.

1. Ta lepší z nás - Alafair Burke
2. Volání netvora - Patrick Ness
3. Noční návštěva - Carol Goodman 
4. Já jsem hlad - Petra Dvořáková
5. Vrány - Petra Dvořáková 
6. Proměněné sny - Petra Dvořáková 
7. Rekonstrukce – Viktorie Hanišová
8. Slečna pokladní - Nina Hořínová
9. Iluminace - Mary Sharratt
10. Sofie, Smrťák a já - Thees Uhlmann
11. Mrazivá krutost – Caz Frear
12. Petrademone, kniha bran – Manlio Castagna
13. Italské jednohubky – Marta Kučíková
14. Kdyby to bylo tak snadné, dělal by to každý – P. Hülsmannová
15. Vražedné úmysly – Cameron Marc
16. Nejlepší pro všechny – Petra Soukupová
17. Pláž v Chorvatsku – Julie Caplinová
18. Čarodějka z Turlinghamu – Ellie Boswellová
19. Magie v utajení – Ellie Boswellová
20. Čáry a tajemství – Ellie Boswellová
21. Kouzelná truhlice – Ellie Boswellová
22. Velká cesta – Jana Steingässer
23. Stromy vypravují - Marie Hrušková
24. Hotel Winterhouse – Ben Guterson
25. Nečekané prázdniny – Jacqueline Wilson
26. Kdo zabil Snížka? – Petra Soukupová
27. Všechno je v pohodě – Nina LaCour
28. Tajemství hotelu Winterhouse 2. – Ben Guterson
29. Co se skrývá v lesích – Katy de Becerra
30. Terezínské ghetto – Veronika Válková
31. Z deníku dočaskářky - Olga Minaříková
32. Byl jsem číslo 30529 - Felix Weinberg
33. Jefferson – Jean-Claude Mourlevat
34. Kavárna U Anděla 1. - Marie Lamballe
35. Škvár – Charles Bukowski 
36. Ledová obluda - David Walliams
37. Sedmý smysl 1. - Ilka Pacovská
38. Sedmý smysl 2. - Ilka Pacovská
39. Sedmý smysl 3. - Ilka Pacovská
40. Tatér z Osvětimi – Heather Morris
41. Cilčina cesta – Heather Morris
42. Čtyři strany mince – Lukáš Záleský
43. Dědictví - E. E. Holmes
44. Dárce – Lois Lowry
45. Hledání modré – Lois Lowry
46. Posel v temném lese – Lois Lowry
47. Tymián z Oxary – Kateřina Blažková
48. Stálo to za to – Miroslava Varáčková
49. V šedých tónech – Ruta Sepetys
50. Skvostná země – Grace McCleen
51. Osvětimská ukolébavka – Mario Escobar
52. Emily Vichrná 1.díl – Liz Kessler
53. Emily Vichrná 2.díl – Liz Kessler
54. Emily Vichrná 3.díl – Liz Kessler
55. Rande na balkóně – Felicia Kingsley
56. Emily Vichrná 4.díl – Liz Kessler
57. Emily Vichrná 5.díl – Liz Kessler
58. Hlavně to nikomu neříkej – M. Varáčková
59. Třetí na řadě – Allison Brennan
60. SOS ve vesmíru – Hermann Woydt
61. Ať zemře – Sarah Pinborough
62. Věrný čtenář - Max Seeck
63. Spící město – Martin Vopěnka
64. Strážce ztracených měst 2. – Shannon Messenger
65. Nobelovka – Cyril Gely
66. Pod dohledem – Lisa Jewell
67. Mizející dívky – Lisa Regan
68. Cukrářova dcera – Laura Madeleine
69. Hotýlek na Islandu – Julie Caplin
70. Lalečka – Amira Keidar
71. Zuzanin dech – Jakuba Katalpa
72. Mlha nad Shadow Sands – Robert Bryndza
73. Má temná Vanessa – Kate E. Russell
74. Opium a absint – Lydia Kangová
75. Dům na hrabivém vrchu – M. Lish a K. Ngai
76. Oceán na konci cesty – Neil Gaiman
77. Ve stínu hvozdu – Naomi Noviková
78. Útočiště - Jérôme Loubry

KOLIK KNIH JSTE PŘEČETLI V ROCE 2020 VY?

4 komentáře:

  1. také chystám článek na toto téma :) líbí se mi tvůj žánrově pestrý seznam přečtených knih, mně se povedlo přečíst 79 knih, osobní rekord :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já přečetla něco přes 80 knih a to hlavně díky více volnému času. :) Z tvých 8 vypíchnutých knih jsem četla jen Útočiště, které bylo naproosto úžasné.
    Přeju i do nového roku spoustu skvělých knih a šťastnou ruku při výběru.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Já jsem jich přečetla 29 z 30 co jsem chtěla. Rozhodně mi přijde, že nemám tolik času už na to čtení jako dřív :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělý výsledek. Já přečetla 27, což je nejvíc za posledních pět let. Doufám, že letos to bude taky nejméně tolik. 🙂

    OdpovědětVymazat