pondělí 11. ledna 2021

Přečtené knihy za prosinec 2020

Zdravím!
Dneska vám ukážu jaké knihy jsem přečetla v prosinci. Nebylo jich moc, jelikož jsem před Vánoci lítala z jedné práce do druhé a nebyl čas na čtení. O dovolené jsem moc nečetla, nakonec jsem spíše koukala na seriály a filmy. Měla jsem nějakou stopku ve čtení, vůbec se mi do knih nechtělo.
_____________________________________________

Na začátku prosince jsem dočetla knihu MÁ TEMNÁ VANESSA. Na začátku jsem myslela, že knihu asi odložím, ale nakonec jsem ji zhltla velmi rychle a ve finále se mi moc líbila.
OPIUM A ABSINT - Historická detektivka, která mě moc bavila a až do konce jsem netušila, kdo je vrahem. Recenze již na blogu byla, tak se na ní můžete mrknout.
DŮM NA HRABIVÉM VRCHU - Sice kniha pro děti, ale i tak mě bavil a byla to skvělá oddechovka. Na knihu jsem také psala recenzi, tak se určitě mrkněte pokud chcete duchařinu pro děti.
OCEÁN NA KONCI CESTY - Má druhá kniha od autora a tedy nevím, co napsat. Jednalo se o opravdu zvláštní příběh. Ilustrace se mi moc líbí a celkové zpracování knihy je krásné. Jen příběh za mě nic moc. 

LIŠKA BYSTROUŠKA - Nové vydání od nakladatelství Host. Ke knize je přiložené i mluvené slovo, které namluvil Arnošt Goldflam. Knihu doporučuji! Je nádherná. V recenzi si můžete přečíst více informací o knize.
VE STÍNU HVOZDU - Skvělá fantasy. Určitě na ní budu psát recenzi. Snad ji stihnu do konce týdne. Byla to má první kniha od autorky a rovnou jsem rozečetla druhou knihu od ní V ZAJETÍ ZIMY.

Nic moc! 
A kolik knih jste v prosinci přečetli vy?

2 komentáře:

  1. Zvládla jsi hodně knížek :) Já se už dlouho chystám na Ve stínu hvozdu, tak snad už se k tomu brzy dostanu.

    OdpovědětVymazat
  2. Opium a absint mě lákají čím dál tím víc. :) Docela lituju, že jsem si knihu nechala proklouznout. :)

    OdpovědětVymazat