středa 21. července 2021

Glanc box - LÉTO 2021

Krásný večer,
dneska mi poštou dorazil GLANC BOX, na který jsem se opět těšila. 
Nejprve bych vám ráda sdělila novinka a to tu, že web BRANDNOOZ.CZ si změnil název na NOVINKYSCHUTI.CZ a název BRANDNOOZ se změnil na BRAND BOX. Menší změna proběhla i na jejich webu. Změna se mi líbí.
A teď již k samotnému Glanc boxu. Jak můžete vidět na první fotce, tak do boxu dali časopis Rezidence, u kterého byl i History revue. Oba si ráda prohlédnu.
V boxu jsem našla 7 produktů a dva vzorečky. Mrkněte do celého článku, kde produkty uvidíte.

ZIAJA CUPUACU tělové mléko bronzující (149Kč) - Tak za toto mléko jsem fakt moc ráda, jelikož jsem si chtěla celou tuto řadu od Ziaja objednat. Ještě, že jsem to neudělala. Četla jsem na celou řadu dobré recenze, tak se těším až mléko vyzkouším.
REVITALON (149Kč) - Kofeinový šampón pro krásné a silné vlasy. Už jsem ho měla ve vzorečku. Je opravdu skvělý na vlasy, ale na mou problematickou pokožku hlavy není dobrý. Pokud nemáte problémy s pokožkou hlavy, tak tento šampón doporučuji, určitě stojí za zkoušku.
TESORI D´ORIENTE (99,90Kč) - Sprchový olej z orientální kosmetiky, při kontaktu s vodou se má proměnit v hedvábnou pěnu a měl by zanechat pokožku jemnou, provoněnou a hladkou. Tak to je sen...jsem fakt zvědavá, jaký sprcháč bude. Mám ráda, když mám po koupeli hebkou a voňavou pokožku.

LENOR FRESH AIR EFFECT (119,90Kč) - Super. Ráda vyzkouším další novou aviváž. Mám sice oblíbený tmavě zelený Lenor Emerald Ivory, ale i tak ráda vyzkouším. V lahvi voní krásně, tak snad bude vonět i prádlo po vyprání.
+ DVA VZOREČKY: SOMAT - Tak to je taková klasika. Myčku zatím nemáme, tak balení poputuje k mamce.
SAVO - Prací gel od značky SAVO jsem měla, nebyl moc dobrý. Vzoreček určitě využiji, třeba mě překvapí.

COLGATE MAX WHITE (169,90Kč) - Za novou pastu jsem ráda. Sice mám doma teď asi tři, ale tak nevadí. Do zásoby se hodí a hlavně je pasta vcelku malá, tak bude super na dovolenou.
L´OREAL (399Kč) - Krém jsem viděla už několikrát na internetu, ale je 40+, což si myslím, že nepotřebuji. Někomu krém určitě daruji.
BLISTEX (99Kč) - Značku mám ráda, jen kalíšky moc nemusím. Raději si kupuji balzámy v tubě. Nevadí, i tak balzám spotřebuji. Dokonce má Blistex rád i můj přítel a to je co říct,

Já jsem s obsahem spokojená. A co na něj říkáte vy?

⬇⬇


4 komentáře:

  1. Mně box dorazil taky dneska a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi ten sprchový olej :) i když balíček vypadá celkové lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by z boxu potěšila jen ta aviváž a prací gel :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujímavé produkty :) Najviac ma zaujalo telové mlieko od značky Ziaja, raz som mala od nich sprchový gél, ktorý mal neskutočnú vôňu

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat