pátek 10. září 2021

Brandnooz box - září 2021

Krásný pátek a ještě hezčí víkend přeji!
Bohužel já se z domu nehnu. Stále koukám na seriál Papírový dům a snad už ho i o víkendu dokoukám. 
Včera mi mamka dovezla balíček. Byl to BRAND BOX, dost jsem se na něj těšila, tak jako vždy. Bohužel mě zklamala váha boxu, tentokrát byl box hodně lehoučký, což mi napovídalo, že uvnitř budou samé lehké věci. Bohužel tentokrát nebyl v boxu ani žádný časopis či křížovky.
Co ukrýval box se dozvíte v celém článku.

JOJO 1+1=3 (19,90 Kč) - Novinka od JOJO, spoj dvě příchutě a vznikne třetí. Skořice a citrón vykouzlí příchuť coly. Tak na to jsem fakt zvědavá. Žužu bonbóny si sama od sebe nekoupím, když je dostanu, tak si s chutí dám. 
HORALKY (10,90 Kč) - Tak toto je klasika mezi sušenkami. Přítel si Horalky kupuje často. Já takové sušenky nemusím. Bohužel jsem sušenku v boxu našla jednak rozlomenou, ale hlavně jí zezadu něco muselo poškodit obal a sušenka byla napůl venku. Takže bohužel tu musím vyhodit.
TCHIBO COFFIZZ (39,90 Kč) - Jsem hrozně moc ráda, že jsem v boxu našla zrovna tuto vodu. Chtěla jsem si přesně tuto novinku koupit v obchodě cca před týdnem, ale 40 korun jsem za ni dávat nechtěla. Ráda ochutnám!
MANNER SNACK (6,50 Kč) - Musím říct, že dříve byla sušenka strašně dobrá. Dneska už mi vůbec nechutná, nevím zda se mi změnily chutě nebo zda změnili suroviny. Určitě si ji dá přítel.
MENTOS ŽVÝKAČKY (24,90 Kč) - Osvěžující žvýkačky. Už jsem je měla několikrát, takže se toto balení u mě neztratí. 

KETODIET NÁPOJ (395 Kč za 7 porcí) - Jednou jsem v boxu měla z KetoDiet lískooříškovou pomazánku, která mi tedy vůbec nechutnala, proto nápoj zkoušet ani nebudu. Daruji ho někomu.
ZÁTKOVY ABECEDA (26,90Kč) - Tyto těstoviny do polévky nekupuji, ale určitě je využiji. Značku normálně kupujeme, máme ji rádi.
PROTEINOVÝ TOAST PENAM - Nevím proč, ale když je někde nápis PROTEIN, tak mě to odrazuje. Protein mi nikdy nechutnal, ani v jogurtech. Nejspíše ho zkusím, ale neláká mě.
RAJČATOVÝ PROTLAK PODRAVKA (19,90 Kč) - Tento protlak jsem již měla a vím, že byl moc dobrý. Jsem ráda, že ho dali do boxu. U nás se neztratí.

CHLEBÍČKY HIGH PROTEIN RACIO (29,90 Kč) - Zase protein...poslední dobou je snad všude. Určitě chlebíčky ochutnám. Racio značku znám moc dobře, kupuji od ní několik dobrot pořád dokola.
DVA VZORKY ČAJŮ od HANNASAKI - Vůbec jsem čaje neznala, ráda je vyzkouším.

Bohužel v boxu moc novinek nebylo, většinou jsou to věci, které znám nebo které kupuji. Největší radost jsem měla z vody od Tchiba.
Co říkáte na obsah vy?

6 komentářů:

  1. boxik mě moc nezaujal, snad ten další bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nebyla moc nadšená, řekla bych, že to byl letos asi nejslabší box.

    OdpovědětVymazat
  3. Verčo, děkuju za návštěvu na mém blogu. Já kupuju dětem žužu bonbóny a občas mě dají i ochutnat, tak ty bych brala... Písmenkovou zavářku do polévky jsem nedávno sháněla, když k nám měly děti přijet, ale nesehnala jsem ji. Jinak to jsou věci, které nekupuju. Děkuju za ukázku. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, tak to vypadá na slabší box. Ale láká mě zkusit alespoň jeden. :D

    OdpovědětVymazat
  5. BRAND BOX jsem nikdy nezkoušela, ale uvažuji o něm. Ráda zkouším nové věci. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Příznám se, že tento box by mě asi o objednání nepřesvědčil. Z poslaného výběru bych ani v obchodě žádný z produktů nevolila. Tak snad příští měsíc bude nabitější :D V minulosti jsem pár boxů viděla a vím, že to Brannooz umí lépe :D

    OdpovědětVymazat