čtvrtek 7. října 2021

První chyba - Sandie Jones

Zdravím!
Dneska tu mám recenzi na novější knihu od nakladatelství Cosmopolis.
Na další knihu od Sandie Jones jsem se moc těšila. Matčina hra se mi líbila hodně, Nevlastní sestra byl spíš román, sice se mi líbil, ale ne tolik jako první kniha. Na knihu PRVNÍ CHYBA jsem byla hodně zvědavá, jelikož předchozí dvě knihy byly velice dobře napsané.
Jaká nakonec kniha byla?
Recenzi i anotaci najdete v celém článku.

Anotace:
Nenapadlo ji, že se ještě někdy bude mít tak dobře.
Po smrti prvního manžela se Alice znovu provdala, se svým druhým mužem má úspěšnou firmu, dvě báječné děti a překrásný dům.
Uvědomuje si, že život by byl jiný, kdyby její první muž tragicky nezahynul. Ale s Nathanem se jí vrátilo štěstí, po kterém tolik toužila.
Alice také ví, že s nejlepší přítelkyní Beth po boku přežije všechno dobré i zlé. Beth je ten nejspolehlivější a neoddanější člověk, jakého zná. Takže když se Nathan začne chovat podivně a Alice se zmocní podezření, že má milostný poměr, požádá Beth o pomoc. Nejlepší kamarádce přece může věřit za všech okolností, nebo snad ne?

Co já na anotaci:
Když jsem viděla, že od S. Jones vyjde další kniha, tak jsem hned věděla, že ji budu chtít. Autorka má dobré knihy se zajímavými zápletkami. Anotace ve mě vyvolává pocit, že se z nejlepších kamarádek stanou soupeřky. Říkala jsem si, že nejspíš bude Nathan nějak spojený s Beth. Dle anotace to vypadá jako román, i když je kniha řazená jako thriller.

O příběhu:
Ani nevím, jak příběh shrnout, jelikož je vše řečené v anotaci. I tak vám zkusím příběh bez spoilerů přiblížit. Alice je úspěšná podnikatelka, které před několika lety umřel manžel. I přes velkou ztrátu a bolest se dokázala postavit na nohy a znovu se vdát. Firma prosperuje a manželství vypadá šťastně. Bohužel začíná mít Alice podezření, že má její manžel Nathan bokovku. Svěří se své nejlepší kamarádce Beth. Alice začíná, ale zjišťovat, že její nejlepší kamarádka něco tají a to se Alici vůbec nelíbí. Je totiž nějak propletená s bývalým manželem, ale i současným. Jak? To neřeknu, je to jednak hodně zamotané a také byste potom knihu nemuseli vůbec číst.
________________________________

Recenze: 
Knihu přeložila Michaela Martinová. Tato překladatelka přeložila i předchozí dvě knihy od autorky. Jsem ráda, že nakladatelství zachovalo překladatelku.
Příběh mě po přečtení prvních dvou stránek do sebe tak vtáhl, že jsem nevnímala okolní svět. Nedokázala jsem knihu jen tak odložit, jelikož jsem potřebovala vědět, co bude dál. Proto jsem měla knihu přečtenou během jednoho dne. Tyhle rychlý knihy mám strašně ráda.

Jedná se opět o román s kapkou thrilleru. V knize nechybí napětí ani zajímavá a nečekaná zápletka. Autorka umí krásně čtenáři zamotat hlavu. Sice budete mít zamotanou hlavu, ale na konci se vše vysvětlí a ve finále dá všechno smysl. Za mě je to originální a napínavý příběh. Závěr příběhu jsem nečekala.

DOPORUČUJI!
Oddechový napínavý román spíše pro ženy.

Četli jste nějakou knihu od autorky?
Já doporučuji především MATČINA HRA a pak tuto novinku PRVNÍ CHYBA.

Knihu PRVNÍ CHYBA vydal: 

6 komentářů:

  1. Už jsem na tuto knížku četla recenze na jiném blogu, a ten děj měopravdu zaujal, mám ráda zamotanější děje. Ráda si knížku půjčím, až bude u nás v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od autorky jsem ještě nic nečetla, ale její knihy mě lákají. 🙂 Děkuji za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá dobře. Jak je tam napsáno "spíše pro ženy", tak mě to zaujme. :D

    OdpovědětVymazat
  4. od autorky jsem nic nečetla, ale slyšela jsem o ní chválu :) mohla by bavit kamarádku která má ráda takové lehčí detektivky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to zní hodně zajímavě. :) Mě zatím autorka míjí, ale stále častěji uvažuji o tom, že od ní něco vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, nečetla jsem a podle tvé recenze zní dobře. Od autorky jsem dosud nic nečetla, ale mám doma titul Matčina hra.

    OdpovědětVymazat