úterý 5. října 2021

Září 2021 - Přírůstky do mé knihovny

Zdravím!
Dneska odpoledne jsem si sedla k počítači a dopsala tři články, které mám rozepsané již nějakou dobu. Nejprve bych vám ráda ukázala nové knihy, které jsem si pořídila v září.

COSMOPOLIS a METAFORA
Během září jsem dostala na recenzi tyto 4 knihy. 
CHATA VE ŠVÝCARSKU - Již 7. díl ze série Romantické útěky. Knihu jsem ještě nečetla, ale těším se na ní moc.
NEFRITOVÁ LILIE - Zajímavé téma. 2. sv. válka a život v Číně. Kniha vypadala opravdu dobře a moc jsem se na ni těšila. Po začtení jsem knihu nedokázala odložit. Líbila se mi moc a všem ji mohu doporučuji. Recenze tu bude snad do týdne.
ŠIFRA - Má další kniha od Metafory v reading copies. Jsem jim moc vděčná, že si občas mohu přečíst knihu přednostně ještě než vyjde. Šifra byla bomba, psala jsem na knihu i recenzi, kterou si určitě přečtěte. Překvapením pro mě je, že bude na Netflixu film s JLo. Těším se na něj.
PRVNÍ CHYBA - Třetí kniha od autorky. Lepší jak NEVLASTNÍ SESTRA, ale zároveň o kapku horší než MATČINA HRA. Líbila se mi moc. Recenzi mám rozepsanou, bude tu snad také do týdne.

MEGAKNIHY
Už nějakou dobu jsem si chtěla pořídit diář 7 let den po dni. Konečně diář mám a už do něj píšu. Jen je škoda, že jsem nezačala až 1.1. Nechtěla jsem si objednávat jen jednu knihu, a tak jsem si koupila OSVĚTIMSKÝ ORCHESTR, na který koukám hodně dlouho. Snad se k němu dostanu ještě letos.

A jaké knihy jste si pořídili vy v září?

5 komentářů:

  1. Já v záři četla vyswapované knížky od R. Bryndzy, takže jsem ani neměla potřebu nic kupovat. A teď jsem si na dovolenou půčila hromádku knížek v knihovně

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké knížky sis vybrala.
    Já v září nakupovala spíše mamce a sestře, než sobě. Ale celkem sedm kousků se snad brzy dočká článku a čtení. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. jsem zvědavá, co řekneš na Chatu ve Švýcarsku :) snad se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Společnou máme Chatu a Nefritovou lilie. :) Tak snad se nám budou líbit.
    Přeju krásné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky, já v září docela dost knih pořídila

    OdpovědětVymazat