sobota 6. listopadu 2021

Brand box - podzim 2021

Ve čtvrtek mi dorazil podzimní BRAND BOX. Bohužel jsem se k PC dostala až teď, tak jsem rychle dopsala, co bylo v boxu, abyste se mohli podívat, co bylo v boxu tentokrát.
Potěšil mě velice tlustý časopis s recepty. Je jich tam opravdu hodně, už jednou v box byl takový časopis, ale ten jsem darovala mamce.
V celém článku najdete soupis toho, co bylo v boxu. Já jsem spokojená, jen si zase postěžuji, že v boxu nebyla žádná čokoláda a káva.

TEKUTÉ KOŘENÍ PODRAVKA NATUR (24,90 Kč) - Tekuté koření si nekupuji a ani ho nepoužívám. Možná toto balení vyzkouším, třeba bude dobré na dochucení polévek, ale do omáček bych ho nedávala.
WASABI KŘEN MAUTNER MARKHOF (38,90 Kč) - Křen nemusím, ale wasabi ano. Tak nevím, zda si produkt nechat nebo dát rodičům. Asi to bude extra pálivé a štiplavé. Jinak vypadá křen dost lákavě, ale křen mi prostě vadí.
HOŘČICE DIJONA REINE DE DIJON (39,90 Kč) - Dijonské hořčice kupuji spíše na léto, kdy dost grilujeme. Nakládám do dijonské hořčice maso nebo ji používám do zálivek na saláty. Tato hořčice vypadá hodně dobře a je přímo od francouzské společnosti. Ráda vyzkouším. 
BEZOVÁ ŠŤÁVA S CHUTÍ ŠÍPKU FOODISH (39 Kč) - Mám dojen, že už v boxu toto pití bylo, ale s  jinou příchutí. Šípkovou limču jsme vypili hned, jak se vychladila a popravdě nám nechutnala. Za 39 Kč si raději koupím velký džus.

BIRELLÁDY OD BIRELLU (19,90 Kč za 500ml) - V boxu jsem našla tři neprodejné vzorky. Citrónová příchuť je hodně osvěžující, ale za mě je moc perlivá. Ledový čaj nám moc nechutnal a Bezovka je fajn. Raději mám nealko ochucené pivo než tyto limonády.
FUNKČNÍ ČAJE NATURAL BENEFITS AHMAD TEA (69,90 Kč) - Bohužel jsem našla v boxu příchuť, kterou nevyhledávám a to je zázvor. Zázvor mi dost vadí, takže čaj poputuje k tátovi. Tento čaj by měl pro imunitu, tedy prevence proti nachlazení.
CORNY SNOOTHIE (2x 32,90 Kč) - Dříve jsem si v tomto balení kupovala přesnídávky, ale od té doby, co dávala jedna paní na FB fotku, na které byla vidět přesnídávka rozříznutá, tak si je už nekupuji. Uvnitř byl nechutný hnus, takže si kupuji přesnídávky jen ve skle nebo jogurty. Corny mě neláká. Určitě si je nedám, snad je vypije přítel.

BRAMBOROVÉ LOKŠE DR. OETKER (44,90 Kč) - Nekupuji tyto krabičky, vše si dělám od nuly. Bramborové těsto dělávám normálně s uvařených brambor. V krabičce by měla být směs, do které se přidá už jen voda. Na obrázku vypadají dobře, tak je možná zkusím.
ENJOY CHIPS PEČENÉ S RAJČATY A OREGANEM (46 Kč) - Tak ty jsou perfektní. Moc mi chutnají a určitě si je budu kupovat i v obchodě až zjistím, kde se dají sehnat.
PLUNDROVÁ ŠPIČKA S NÁPLNÍ KRÉMOVOU PENAM (19,90 Kč) - Tyto plundry známe a občas si je s přítelem kupujeme ke svačině, když není po ruce pekárna. Krémovou příchuť si nekupuji jelikož nemohu laktózu, určitě ji sní přítel.

Já i přítel jsme spokojení. Box byl plný a obsahoval dost zajímavé potraviny.

Co říkáte na obsah podzimního boxu vy?


3 komentáře:

  1. Já jsem byla s boxem taky docela spokojená (hodnocení mám na blogu, tak můžeš kouknout).

    OdpovědětVymazat
  2. tento by mě také zaujal :) vypadá lépe než předchozí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Docela dobrý věci ti přišly :)

    OdpovědětVymazat