pondělí 29. listopadu 2021

Říjen a listopad 2021 - Přírůstky do mé knihovny

Krásný večer, 
dneska tu mám článek o nových knihách, které se ke mě dostali v měsíci říjen a listopad. Tentokrát je jich docela dost. Celkem 16 knih.

GRADA, COSMOPOLIS, BAMBOOK a METAFORA
Thriller PRVNÍ LEŽ mě nalákal obálkou a tím, že má Cosmopolis poslední dobou skvělé thrillery. DÍVKA Č. 37 obsahuje téma přímo pro mě. Třetí díl MATČIN HROB ze série Josie Quinnová. Tato série se řadí mezi mé oblíbené. Druhý díl BOJ O OLYMP, což je fantasy pro děti a mládež. Není nad to si občas oddechnout u jednoduchého příběhu. BYLI JSME MLADÍ A STATEČNÍ je historický román, tak na něj jsem zvědavá a poslední kniha je od Grady POZNEJ HVĚZDY A SOUHVĚZDÍ. Chtěla jsem mít doma nějakou knihu o hvězdách.

MEGAKNIHY - OCELOT
Konečně 4. díl ze skvělé fantasy série STRÁŽCE ZTRACENÝCH MĚST. Kniha je bohužel ještě tlustější než předešlé díly. Jestli bude příběh, tak dobrý jako předchozí díly, tak se bude kniha číst rychle. A druhá kniha je TEMNÉ CESTY od Chevy Stevens, která napsal i třeba knihu Nenechám tě odejít a tu také vydalo nakladatelství Ocelot.

BAMBOOK, COSMOPOLIS a METAFORA
Další kniha od S. Jarolímkové POVOLÁNÍ NAŠICH PŘEDKŮ. Předchozí kniha Sídla českých panovníků byla super, jsem ráda, že budu mít v knihovně i tuto. PROPAST SMRTI již třetí díl ze série s detektivkou Kate Marshallová. Tak tuto sérii musím mít doma celou. Druhá kniha od Kirsty Manning ZTRACENÉ KLENOTY. Předchozí kniha Nefritová lilie byla skvělá kniha, tak se těším i na tuto. DŮM V ZÁTOCE vypadala jako fajn oddechová kniha s rodinným tajemstvím a TŘETÍ POLOVIČKA zase jako lákavý thriller. TAJEMSTVÍ bude jistě pecka, tak jako předchozí knihy od autorky.

DOBROVSKÝ - BLACK FRIDAY
Neodolala jsem slevám. Všechny knihy jsem chtěla, a když je měli ve slevě, tak nebylo o čem přemýšlet. Nejvíc se těším na knihu ČÍSLO NA TVÉM PŘEDLOKTÍ JE MODRÉ JAKO TVÉ OČI a DÍVKA V ZELENÉM SVĚTRU. Kniha POLÍBENÁ LEDEM je druhý díl ze série, kterou si chci dokoupit a LEXIKON SVĚTLA TMY mě zaujal tím, že příběh sahá do Norska za 2. sv. války.

8 komentářů:

  1. Verčo, zdravím. Přišla jsem Ti poděkovat za návštěvu na blogu. Obdivuju, jaká jsi čtenářka. Já chodím ráda do knihovny, hlavně přes zimu. Ale teď mám období, že mě moc nejde číst. Čtu, a nevím o čem, stále se musím vracet a nemůžu se soustředit, myšlenky utíkají jinam. Měj se hezky, ráda jsem k Tobě nakoukla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nespatření a Temné cesty mám taky a jsem na ně dost zvědavá 😁 jinak přeji pěkné čtení 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Super knížky k Vánocum mam mámce kriminálku Matčin hrob sama si ji vybrala ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je tedy slušná hromádka přírůstků. Já se snažím si hodně půjčovat. Čtu nejvíc thrillery a detektivky a k těm se člověk většinou nevrací, tak nemám potřebu je mít v knihovně. Tak jsem si koupila jen jednu knihu od M. Klevisové a dostala jsem nového Vondušku. Další knihy přinese Ježíšek :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkná nálož :D ale já nemám, co říkat, u mě je to ještě horší :D přeji to, příjemné čtení, a ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná hromádka knih. Spousta z nich mě taky zaujala, mezi nimi například Propast smrti, kterou už mám taky doma. Těším se na tvoje recenze. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Kromě Políbené ledem nic neznám. Ale dost mě zaujal Matčin hrob :)
    Také jsem dost nakupovala

    OdpovědětVymazat
  8. To je pořádná hromádka novinek. Mně se jich doma objevilo také poměrně hodně. :) Hned čtyři (z grady) máme společné.
    Přeju příjemné čtení a ať se knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat