neděle 19. prosince 2021

Brand box - prosinec 2021

Krásnou neděli všem!
Včera mi dorazil BRAND BOX, na který jsem se fakt těšila protože jsem očekávala, že bude vánoční. Jsem ráda, že dali do boxu dva časopisy, které si určitě pročtu.
 Co bylo obsahem boxu zjistíte v celém článku. Určitě mi dejte vědět, co na box říkáte.

MLETÝ MÁK LAGRIS (39,90Kč) - U nás mák moc nejíme. Zkusím z tohoto balení upéct makovec, uvidím jaký bude mít úspěch.
ZÁTKOVY PÍSMENKA (nebylo v brožuře) - Nekupuji písmenka jako těstoviny, ale určitě je využiji do polévky.
OAT PILLOWS JAHODOVÉ BONAVITA (69,90Kč) - Dělávám si doma granolu, tak jsem si odvykla kupovat ovesné polštářky či müslli, proto jsem ráda, že jsem v boxu toto balení našla. Ráda ochutnám zase něco nového. Značku Bonavita mám ráda.

DRESINK FRANCOUZSKÝ DEVELEY (49Kč) - Měla jsem radost do doby než jsem zjistila, že obsahuje kopr. Kopr mi vůbec nechutná, nejím nic kde je. Takže dresink poputuje dál.
BONDUELLE CRÉATIF OLIVE (39,90Kč) - Kukuřice s olivami a paprikou. Směs vypadá dobře, určitě si ji dám jako salát. A upřímně tuto značku nemám moc ráda.
BIO KOKOSOVÝ NÁPOJ JOYA (29,90Kč) - Tak tento nápoj mi vůbec nechutná. Už byl v boxu snad 2x a vím, že jsem ho podruhé dávala kolegyni. Jinak od této značky kupuji mléko, ze kterého si vařím ovesnou kaši.
TCHIBO BARISTA ESPRESSO STYLE TCHIBO (199,90Kč) - Instantní kávu nepiji, ale hodí se třeba pro návštěvy. Momentálně doma žádnou nemám, tak jsem ráda, že konečně do boxu dali i kávu. Tchibo je fajn značka.
MOUKA NA PERNÍČKY HLADKÁ BABIČČINA VOLBA (17,90Kč) - Mouka se u mě neztratí. Možná ji opravdu vyzkouším na perníčky, jak se píše. Značku kupuji často, je fajn.

Co říkáte na obsah prosincového boxu?
Já jsem popravdě trochu zklamaná. Box by měl být více vánoční. Očekávala jsem třeba nějakou vánoční čokoládu, perníčky či kvalitní kávu nebo svařák.

6 komentářů:

  1. Mám podobné pocity jako ty - čekala jsem něco víc vánočního nebo silvestrovského (oříšky, čokoládu, malou lahvičku sektu nebo vína...). A nepiju kafe, takže největší kus z boxu jde mimo mne...
    Zrovna se chystám dát taky článek na blog, tak můžeš kouknout...

    OdpovědětVymazat
  2. Brand box, to slyším prvně. Škoda, že balíček nebyl moc vánoční - taky bych byla zklamaná.

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. také bych čekala, že bude vánoční... škoda a také je škoda, že tam není více zajímavých věcí :) mě moc nezaujal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kávu jsme měli - je výborná, možná trochu silnější, ale výborná. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ho doma ještě nerozbalený :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím že tento box je povedený, mně by radost udělala káva, a ty časopisy budou jistě fajn ♥

    OdpovědětVymazat