pondělí 31. ledna 2022

Leden 2022 - Přírůstky do mé knihovny

Krásné pondělí,
dnes je poslední lednový den a já tu mám článek o knihách, které jsem si pořídila.

DOBROVSKÝ
Opět jsem neodolala slevám. Objednávala jsem hlavně kvůli knize EMILY Z NOVOLUNÍ, dále jsem si do košíku dala dvě knihy od Holly Black - NEJTEMNĚJŠÍ ČÁST LESA a NEJCHLADNĚJŠÍ DÍVKA VE MĚSTĚ CHLADU. Poslední knihu, kterou jsem si objednala je od autora knihy Loutkové divadlo, které mám doma. ČERNÉ LÉTO vypadá také fajnově, tak jsem zvědavá na obě knihy. Každá tato kniha stála 99Kč, takže nebylo o čem přemýšlet.

HRA O TRŮNY
Jelikož má kolegyně momentálně dočítá 3 díl, tak mě na knihy dost nalákala. Vyprávěla mi pasáže, které byly dost jiné oproti seriálu. Tak jsem si řekla, že si knihy pořídím z bazaru, ale chtěla jsem je v prvním vydání. Naštěstí díly v prvním vydání na bazaru měli. Zatím mám doma 4 díly a všechny v naprostém pořádku. Objednávala jsem je z TRHKNIH.






7 komentářů:

  1. Není to žánr, který bych vyhledávala, ale knihy vypadají zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis krásné knihy.
    Hezký večer. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi obálky knížek od Holly Black. Nečetla jsem ale žádnou z knih z tvých novinek.

    OdpovědětVymazat
  4. Emily z Novoluní vypadá zajímavě. Jsem docela zvědavá pak, zda ji doporučíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné nové přírůstky :) přeji, ať u čtení dělají radost :) od autorky Holly Black doporučuji i sérii Krutý princ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný kousky, ale asi bych po nich nesáhla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z té první fotky neznám žádnou knihu.
    Hru o trůny znám, ale četla jsem jen první knihu - do ostatních jsem se již nepustila (ale seriál jsem viděla).

    OdpovědětVymazat