sobota 23. dubna 2022

Domek v Irsku - Julie Caplin

Krásný dobrý večer,
další díl ze série Romantické útěky je tu. DOMEK V IRSKU je již 8. díl a já doufám, že bude autorka psát další příběhy, jelikož je to jediná romantická série, kterou mám fakt ráda. Každý díl mě totiž zavede do jiné země a hlavně se nejedná o erotickou slátaninu. 
Jak se mi tento díl líbil? To se dozvíte v celém článku, kde najdete i anotaci.

Anotace:
Hannah Cambellová se rozhodla pro velkou životní změnu a vyměnila kariéru úspěšné právničky z uspěchaného Manchesteru za studium na vyhlášené kulinářské škole v Irsku. První den si v Dublinu užívá všechno, co nové město nabízí – speciality, skvělé drinky a také společnost charismatického Conora, se kterým se náhodou seznámí. Když se další den přesune na malebný venkov, kde se škola nachází, zjistí, že „to, co se stane v Dublinu, nezůstane jen v Dublinu“… Kulinářská škola ukrytá mezi krásně zelenými kopci naučí Hannah mnohem víc než kuchařské základy.

Co já na anotaci:
Sérii romantické útěky beru jako skvělou oddechovku. Jedná se o romantické příběhy a každý příběh se odehrává v jiné zemi, tentokrát nás spisovatelka zavedla do Irska. Anotace mi napověděla, že půjde Hannah v Irsku do kulinářské školy a společnost ji bude dělat Conor. Těšila jsem se na příběh fakt hodně.

Recenze:
8. díl přeložila Ivana Čejková, která předchozí knihy nepřekládala. Byla jsem docela naštvaná, ale po začtení mi bylo úplně jedno, že je překladatel někdo jiný. Opět čtivý a strhující romantický příběh, který je samozřejmě jednoduchý a velice předvídatelný. Beru tuto sérii jako oddechovou a pokaždé mě kniha od této autorky nakopne na těžší čtení.

Tak jako v předchozích knihách, tak i tady můžeme očekávat plno dobrého jídla a krásné romantické prostředí. Bohužel musím říct, že na mě z této knihy Irsko moc nedýchalo. Nevím, čím to bylo, ale atmosféra Irska za mě nic moc. A taky jsem očekávala víc informací o Irsku nebo mohla autorka jen tak letmo napsat nějakou zajímavost či perličku o Irsku. To mi v knize asi chybělo, i když se jedná o román.

Jinak příběh byl skvělý. Hannah si v práce vezme dovolenou a odjíždí do Irska, kde hned potká Conora. Zajiskří to, a pak se vydá na kurz vaření, který má domluvený už co přijela. Ráda by se naučila vařit a do toho poznává krásy Irska a právě zmiňovaného Conora, který se do kurzu taky připlete, ale ne jako účastník. Víc prozrazovat nebudu, jelikož je toho v knize více a to už byste knih nemuseli vůbec číst, kdybych vám o tom napsala do recenze.

Jednoduchý, milý a odpočinkový románek z Irska. Bavil mě moc a vřele ho doporučuji. 
Obálka je opět práce Kateřiny Brabcové. Jsem ráda, že obálky této série tvoří jedna a ta samá umělkyně. Obálka se mi líbí moc.

Znáte sérii Romantické útěky?
Celou sérii doporučuji!!

Knihu DOMEK V IRSKU vydal: 


5 komentářů:

  1. ty obálky celé série jsou krásné :) několik titulů mám ve čtečce, ale zatím jsem se k nim nedostala, ale kamarádka se mě snaží přemluvit stále :D hlavně po tomto dílu série, který se jí líbily nejvíce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem zatím jen jednu knihu ze série, ale časem si určitě půjčím nebo pořídím další. Je to takové milé jednoduché, ale příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Romantické romány moc nečtu, ale tohle vypadá na opravdu pěknou oddechovku. Škoda, že autorka nepřidala více těch zajímavostí o Irsku. Pěkná recenze. O autorce jsem již slyšela, ale ještě jsem od ní nic nečetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na tuhle sérii teprve chystám. Jsem na ni velmi zvědavá a těším se, protože i když podobné knihy nečtu často, vždy si u nich odpočinu od něčeho náročnějšího jako ty. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Romantické útěky jsou prostě srdcovka. Na tenhle díl se také velmi brzy chystám. :)

    OdpovědětVymazat