středa 13. dubna 2022

Přečtené knihy za březen 2022

Krásný večer,
konečně jsem se dostala i k článku s přečtenými knihy za březen. V březnu jsem moc nečetla. Přečetla jsem bohužel jen 6 knih.

DÍVKA Č. 37 - Další román z druhé světové války, ale tentokrát se nejedná o příběh z koncentračních táborů, i tak mě příběh bavil a vřele ho doporučuji všem milovníkům historických románů z období druhé světové války. Na mou recenzi se můžete podívat SEM.
ŠEPOT V BOUŘI - Příběh má jen 178 stran, ale přesto obsahuje silné emoce. Ke kávě ideální kniha. Určitě se mrkněte na mou recenzi.
ZTRACENÉ KLENOTY -  Příběh inspirovaný skutečným příběhem pokladu, který byl v roce 1912 vykopán v jednom cheapsideském sklepě. Současnost se prolíná s minulostí, což mě vždy baví. Více se mi líbila předešlá kniha od autorky Nefritová lilie.

DŮM V ZÁTOCE - Nebyl to špatný román, ale po přečtení ho mohu doporučit starším dámám, jak jsem již psala nahoře, ale pokud chcete oddechový román, ve kterém se budou řešit rodinné vztahy, tak ho určitě zkuste.
LUSTR PRO PAPEŽE - Skutečný příběh z dávno zapomenutého minkovického pekla odsouzeného mladého trampa, který se provinil jen tím, že byl ve špatný čas na špatném místě. Dost drsná kniha, ale měl by si ji přečíst každý, kdo čte rád knihy o skutečných událostech.
POSLEDNÍ SLIB - Již čtvrtá kniha od autorky. Autorka je skvělá a tato kniha byla úžasná. Milé čtení pro ženy, doporučuji! A určitě se mrkněte na mou recenzi

4 komentáře:

  1. Šest knížek není špatné číslo, já většinou zvládnu tak 2 - 3

    OdpovědětVymazat
  2. Šest knih je krásné číslo, já totiž stejně jako Stáňa, zvládnu tak maximálně tři. Čtyři jen když se opravdu zadaří. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. šest knih je super :) vůbec to není malé číslo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že jsi přečetla docela dost knížek, to není vůbec špatné :) Z tvých recenzí mě hodně zaujal Šepot v bouři, bohužel u nás v knihovně zatím knížka není :(

    OdpovědětVymazat