sobota 17. prosince 2022

Brand box "Vánoce 2022"

Krásný večer, 
konečně mám stěhování za sebou, tak mohu zase v klidu psát články. 
Ve čtvrtek mi dorazil konečně Brand box, tentokrát by to měl být vánoční, takže jsem očekávala nějaký časopis s vánoční tématikou či recepty a vánoční dobroty i něco málo na pečení. Vzhledem k tomu, že mi přišel box dost lehký, tak jsem neočekávala nic extra. Dokonce jsem se trochu naštvala před otevřením, pač jak je možné, že je tak lehký, když to má být vánoční box? Očekávala jsem plný box. A co myslíte, že v boxu bylo, a jak jsem byla spokojená? 

MLETÝ MÁK LAGRIS (39,90Kč) - Doma jsem mák neměla, takže balení uklidím do linky a jednou ho určitě upotřebím. Nejspíše zkusím nějakou makovou buchtu nebo sladké pečivo.
DR. OETHER KAŠE (nebyla v letáku) - Kaše byla i v předešlém boxu, dali ji i do tohoto, což mi nevadí. Určitě doma sníme, i když si kaši dělám sama z vloček a mléka, kterou si dochucuji ovocem, čokoládou či skořicí.
SNICKERS CREAMY S ARAŠÍDOVOU POMAZÁNKOU (17,90Kč) - Tak tento Snickers jsem již měla a je výborný. Moc mi chutná a určitě si ho budu občas kupovat místo klasického Snickers.
BOMBUS LOW SUGAR VANILLA & CHOCOLATE (29,90Kč) - Ovesná tyčinka bez přidaného cukru s příchutí vanilky. Tak tato tyčinka mě vůbec neláká, a hlavně obsahuje hodně mléčné čokolády, kterou nemůže, takže tyčinku sní někdo jiný.
CUKR S MADLOVOU PŘÍCHUTÍ a CUKR S RUMOVOU PŘÍCHUTÍ (2x 8,90Kč) - Už jsem takové cukry měla, ale bohužel mi nevyhovují. Raději používám obyčejný cukr a k němu přidám buď rum nebo rozemleté oříšky.

VINEA KUMŠT MOŠTU S MORUŠÍ ČERNOU (34,90Kč) - Limitovaná edice, tak to jsem ráda, že ji dali do boxu, Konečně něco, co vůbec neznám. Určitě ráda ochutnám, ale přijde mi plechovka dost drahá.
BON MENU RUSTICA BONDUELLE (61,90Kč) - Těšila jsem se až si plechovku ohřeji a ochutnám, pač mi přišla zajímavá a lákala mě. Jako rychlovka by to byla skvělá volba, bohužel mi zelenina vůbec nechutná, je tam nějaká jakoby pachuť. Takže si raději budu zeleninu kupovat čerstvou a uvařím si ji podle sebe.
TCHIBO BARISTA CLASSIC (169,90Kč) - Kávu miluji, ale kupuji si zrnka, jelikož mám kávovar, který kávu rovnou namele. Takže přemýšlím, že bych tuto mletou kávu někomu darovala.
ČAJ ENERGY (nebyl v letáku) - Takové čaje vůbec nepiju. Ovocné nemusím, tak poputuje k mému tátovi.

Upřímně a narovinu...jsem docela zklamaná. Očekávala jsem aspoň nějaké vánoční sladkosti, více surovin na pečení nebo třeba vánoční čaj.
Největší radost jsem měla jen z limonády Vinea a káva je též fajn, jen ji někomu daruji.

3 komentáře:

  1. box mi moc vánočně tedy nepřipadá... také bych byla zklamána z tohoto složení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne taky zklamalo, že vánoční ladění bylo v podstatě nulové (snad jen ty cukry...). Taky jsem čekala něco k Vánocům nebo třeba k Silvestru...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi box nepřijde vůbec vánoční a byla bych zklamaná.. snad další boxy budou lepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat