úterý 20. prosince 2022

Přečtené knihy za září, říjen a listopad 2022

Dneska tu mám článek o přečtených knihách za tři měsíce, nějak jsem ztratila přehled o tom, co jsem kdy přečetla. Měla jsem toho poslední dobou hodně, ale aspoň si nějaké knihy připomeneme. Stěhování je za mnou a má situace se o dost zlepšila, tak snad nový rok bude lepší nejen s četbou.
_____________________________

DRAČÍ DCERA - Fantasy čtu moc ráda, když vyšla tato novinka u Cosmopolis, tak jsem věděla, že si ji budu chtít přečíst. Dostala jsme ji na recenzi a byla jsem moc ráda, že si ji mohu přečíst. I když se jedná o young adult, tak se mi kniha moc líbila. Určitě se podívejte na mou recenzi, podle mě kniha stojí za to.
BÁL ŠÍLENÝCH ŽEN - Tak tato kniha mě bavila moc. Tenká jednohubka. Doporučila mi ji kolegyně, jelikož ví, že ráda čtu příběhy z různých léčeben či blázinců a tak...
JÁ, HASIČKA - Zajímavá kniha. Bára nám v této knize přibližuje svou práci, jen jsem čekala více ukázek z telefonátů. 

STRÁŽCE ZTRACENÝCH MĚST - Šestý díl úžasné fantasy série. Víc asi neřeknu, jedná se o fakt skvělou fantasy a doporučuji ji všem čtenářům, kteří čtou fantasy žánr. Mrkněte na recenzi, třeba si sérii zkusíte také přečíst.
HITLERŮV OTEC - Mě se kniha líbila, i když jsem ji četla poměrně dlouho. Nedala jsem ji na jeden zátah, jelikož kniha obsahuje hrozně moc informací. Určitě ji mohu doporučit a recenze je též na blogu.

POHŘBENÉ KOSTI - Pátý díl s detektivem Josie Quinn. Moc jsem se na něj těšila a po dočtení mohu říct že to byl díl nejslabší, ale to neznamená, že byl špatný. Více v mé recenzi.
STRAKY - Kniha mě zaujala především tím, že ji napsala z části Zoella a měla být z prostředí střední školy. Jedná o knihu pro náctileté, tedy young adult žánr. Bude se více líbit mladším čtenářům. Já si určitě přečtu další díl, ale není to pro mě wow série. Na recenzi se můžete podívat SEM.
SE ŽIRAFAMI NA ZÁPAD - Jedná se o fikci, která byla napsána podle skutečné události. Nejen, že se dozvídáme jaký byl v roce 1938 život v Americe, ale hezky autorka vykreslila vztah ke zvířatům a lásku zvířat. Řekla bych, že tato kniha bude krásným dárkem pod stromeček. Na konci října jsem dávala na blog recenzi

DÍTĚ NOCI - Musím říct, že první asi tři kapitoly byly takové spíše nezáživné. Bála jsem, že mě kniha nebude dále bavit, ale opak byla pravdou. Začetla jsem se tak, že jsem odpoledne musela knihu odložit a večer jsem zbytek zhltla během chvilky. A obálka je nádherná, moc se mi líbí. (Recenze
JÁ, SMRT - U této knihy stačí asi jedna věta: "Propracovaný, tajemný a napínavý thriller pro mladší čtenáře, skvělé čtení." Fakt doporučuji! (recenze)
ŠLI DVA, ŠEL SÁM - Kniha je sice tenká, ale nese velké poselství, že i v nelehké době lze poznat pravé a velkém přátelství. Za mě je to určitě zajímavá kniha a měla by být více vidět, Zkuste se mrknout na recenzi, třeba ji někomu pořídíte pod stromeček.

OSUDNÉ SVĚDECTVÍ - Velice očekávaná kniha. Jsem s pokračováním spokojená, byla to jízda a doufám, že bude další díl. Napětí, zvraty, čtivost a nečekaný konec...to můžete od knihy očekávat. Velice dobře promyšlený případ.
KÁMEN, NŮŽKY, PAPÍR - Příběh mi přišel originální, svižný s tajemnou až mrazivou atmosférou. Asi první kniha, u které jsem vůbec neodhadla postup příběhu. Určitě si přečtěte mou recenzi, kniha stojí za to.
ŠTVANÁ ZVĚŘ - I když se jedná o young adult, tedy kniha určená mladším čtenářům než jsem já, tak mě kniha zaujala na první pohled. Bohužel mě půlka knihy moc nebavila, dokonce jsem ji chtěla odložit, ale nakonec jsem vydržela a knihu dočetla. Jak se mi nakonec kniha líbila se můžete dočíst v mé recenzi.


3 komentáře:

  1. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale moc se těším na Osudné svědectví, které na mě čeká v knihovně. 🙂

    Přeji ti krásné, klidné a pohodové Vánoce a v novém roce hodně štěstí, zdraví a úspěchů. ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Super knihy, Pohřbené kosti je super kniha :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. já stále tu knihu s těmi žirafami nepřečetla... chtěla jsem to stihnout do konce roku, ale nakonec vše bylo jinak :)

    OdpovědětVymazat