pátek 26. května 2023

Ďáblova cesta - Robert Bryndza

Krásný večer, 
začíná být venku konečně fakt hezky, tak trávím čas jinde než doma u počítače. Takže recenze budou asi s nějakým tím opožděním. Užívejte si také krásného počasí dokud to jde.
Konečně jsem dopsala recenzi na 4. díl ĎÁBLOVA CESTA ze série s Kate Marshallovou od Roberta Bryndzy. Opět jsem měla díl přečtený za jeden večer, jelikož Robert psát prostě umí a na konci roku snad u nás vyjde samostatný thriller, na který se obzvlášť těším. 
Anotaci i mou recenzi si můžete přečíst v celém článku.

Anotace:
Neopatrnost při každodenním ranním plavání přivede Kate Marshallovou až do nemocnice, kde potká Jean Julingsovou. Ta jí vypráví srdcervoucí příběh, jak se před jedenácti lety během táboření na místě zvaném Ďáblova cesta ztratil její tříletý vnuk Charlie.
Kate, ještě otřesená z toho, že se málem utopila, souhlasí, že se s Tristanem Harperem případu ujmou a pokusí se zjistit, co se tehdy mohlo stát. Když se Kateina a Tristanova detektivní agentura začne událostmi té osudné noci zabývat, zjistí, že Jean má problematickou minulost, a navíc jim neříká úplnou pravdu.
Co se tehdy na Ďáblově cestě uprostřed vřesovišť a bažin stalo? Byl Charlie unesen? Nebo spadl do řeky, která mizí v Ďáblově rokli?
Když Kate a Tristan zjistí, že sociální pracovnice, která se tehdy o Jean a její dceru Becky zajímala, byla nalezena brutálně zavražděná krátce poté, co Charlie zmizel, budou muset přehodnotit vše, co si do té doby o případu mysleli…

Recenze:
Knížku přeložila opět Kateřina Elisová. U této série se mi líbí obálky více než u předešlé série s Erikou Fosterovou. Líbí se mi knihy i ze strany, pač nad názvem má každá kniha jiný symbol.
Čtvrtý díl a opět velice čtivá a napínavá detektivka psaná v krátkých kapitolách. Krátké kapitoly mám ráda, asi se mi díky nim kniha lépe čte. 
Bohužel je za mě 4. díl nejslabším dílem z této série. Sice jsem psala, že se jedná o čtivou detektivku, ale příběh se přesto dost vlekl. Asi mi v knize chybělo více akčnosti. Snad bude další díl akčnější.

O příběhu:
Kate s Tristanem vedou soukromou detektivní kancelář. Jednoho dne požádá Jean v nemocnici mezi řečí Kate, aby vypátrala jejího vnuka Charlieho, který zmizel před 11ti lety na stanovačce u Ďáblovy cesty, kde stanoval s babičkou a jeho rodiči. Oba se do toho tedy dají, narazí na několik zvláštností i mrtvol. Nakonec se jim podaří vypátrat osud Charliho.
Případ je hodně předvídatelný, tak jsem snad už v půlce věděla, jak to bude, škoda, že tam nebyl ještě nějaký nečekaný zvrat.
_________________

Určitě doporučuji číst sérii od prvního dílu, sice se v každém díle řeší jiný případ, ale sem tam se vracíme do minulosti hlavní hrdinky Kate.

Četli jste nějakou knihu od Roberta Bryndzy?

Knihu ĎÁBLOVA CESTA vydal: 




4 komentáře:

  1. Tuhle mám nachystanou k přečtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. snad další díl série se ti bude líbit více než tento :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    četla jsem všechny jeho knihy, jen tuto mám zrovna rozečtenou, dneska odpoledne jsem začala. Zatím to utíká rychle, ale mám raději sérii s Erikou Fosterovou.
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuhle knihu se teprve chystám. Jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. 🙂

    OdpovědětVymazat