úterý 17. října 2023

Brand box říjen 2023

Krásný večer,
včera mi dorazil BRAND BOX říjen 2023. Byl lehký, tak jsem hádala, že uvnitř nebude žádné pití, kečup či jiné omáčky. Uvnitř jsem našla časopis Unikátní domácí lékař, prolistovala jsem ho, ale je mi k ničemu. Ty rady, které bych potřebovala tam nejsou. Nevadí, dám ho do knihobudky.
Co bylo uvnitř za potraviny? Mrkněte do celého článku a dejte mi vědět, co na box říkáte.

ADRIANA PASTA (52,90Kč) - Tuto značku jsem kupovala do doby než zdražila. Snad jsou dražší o 20 Kč, tak kupuji jiné a jsou stejně dobré. Jsem ráda, že dali tyto těstoviny do boxu, pač mi těstoviny došly a já si ráda vařím jídla z těstovin.
FINI-MINI NOODLES (19,90Kč) - Polévka s nudlemi, tak takové balení vidím poprvé. Ráda vyzkouším až budu sama doma a nebude se mi chtít vařit večeře pro sebe.
TORTILLA GRILOVANÁ (39,90Kč) - Mám ráda wrapy, dělávám je doma hlavně k večeři. Přesně tyto tortilly neznám, ale moc ráda je ochutnám.

PROTEINOVÉ MÜSLI BASIC JEMNÉ KETODIET (129Kč) - Jemně namleté vločky, oříšky a mandle. Směs je vhodná do jogurtů nebo na kaši. Kaše mám ráda ke snídani, tak směs rozhodně využiju a ráda vyzkouším zase něco nového.
ORION STUDENTSKÁ PEČEŤ MLÉČNÁ BORŮVKA A COOKKIES (149,90Kč) - Mléčnou čokoládu bych neměla jíst, ale občas si dám a tuto jsem ještě neměla, tak ji ráda ochutnám. Vypadá fakt dobře, i když nemusím plněné čokolády.

CHIO TORITILLAS NACHO CHEESE (49,90Kč) - Kukuřičné chipsy nemám ráda, nechutnají mi. Zkoušela jsem je samotné i s různými omáčkami. Věnuji je někomu, třeba bráchovi.
JACOBS VELVET CREMA (139,90Kč) - Kávu miluji, ale né rozpustnou, tu nemám ráda. Balíček proto poputuje babičce.
VEČERNÍ CHLEBÍK PENAM (46,90Kč) - Penam má dobré chlebíky, měla jsem snad už všechny. Nejvíce mi chutná ten ranní. Bohužel večerní není moc dobrý.

Tentokrát jsem z boxu trochu zklamaná. Nejlepší je z boxu čokoláda, ale já ty plněné moc nemusím, tak jsem zvědavá, jak bude chutnat. A směs od KetoDiet vypadá hodně dobře, za tu jsem ráda.

Co na box říkáte vy?

3 komentáře:

  1. Já jsem docela spokojená, i když taky nevyužiju kafe a čokoláda na mne bude asi moc sladká. Ale zbytek je fajn.
    A pobavila jsem se - teď jsem o boxu dopsala článek a mám tam totožnou větu - časopis poputuje do knihobudky :D
    Stáňa - http://veverkoviny.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. mě by box moc neoslovil... přijde mi to s nimi nahoru a dolů :)

    OdpovědětVymazat
  3. A já bych zrovna tentokrát skoro všechno ráda ochutnala. ;-) Kromě kafe, to nepiju.

    OdpovědětVymazat