neděle 29. října 2023

Vražedná temnota - Lisa Regan

Krásný večer!
Doufám, že jste si užili víkend, tak jako já. Snažila jsem se dělat věci, které nestíhám přes týden a teď konečně sedím s kávou u počítače a píši články. Mám jich docela dost na dopsání, tak snad se mi podaří velkou část dopsat.
A teď už k článku, před týdnem jsem dočetla jeden skvělý krimi příběh a dneska se na něj tedy podíváme. Jedná se již o 7. díl kriminální série s detektivem Josie Quinnovou. VRAŽEDNÝ TEMNOTA od Lisa Regan. Kriminálky moc nečtu, ale tuhle sérii hltám, snad vyjde další díl, co nejdříve.
Jak se mi líbil tento díl? Mrkněte do celého článku.

Anotace:
Za úsvitu leží mladý pár na zádech u skomírajícího ohně. Drží se za ruce a mají otevřené oči, ale jejich těla jsou už chladná... Když strážce parku narazí v lese na těla Valerie a Tylera Yatesových, detektiv Josie Quinnová tuší, že jde o víc než jen o náhodnou otravu. Pitva jí dá za pravdu – Valerii někdo před smrtí do krku hrubě zastrčil přívěsek. Při prohledávání okolí objeví Josiin tým třetí spací pytel, což naznačuje, že u ohně mohl být tu noc ještě někdo. Byla to neznámá pohřešovaná oběť? Nebo podezřelý na útěku? Mohla by to být žena, která chvíli nato vyběhla z lesa přímo pod kola Josiina auta? Indicie Josii vedou na místa ukrytá hluboko v lese – do propletených jeskyní a na statek mimo civilizaci, kam se lidé chodí schovávat a kde se setkají s mladou dívkou s vyděšenýma očima a obvázanými zápěstími, která ví víc, než říká. Druhý den ji však najdou mrtvou. A se shodným přívěskem… Josie musí zjistit význam smrtelné ozdoby a dopadnout zvráceného vraha dříve, než přijde o život další nevinný člověk. Nebo už je příliš pozdě a vše pohltí temnota?

Recenze:
Knihu přeložila Kateřina Elisová, tak jako předešlé díly. A to znamená, že se příběh četl opět velice dobře, rychle a ještě ke všemu je příběh sepsán do krátkých kapitol a to se hned čte příběh lépe.

U minulého dílu jsem psala: Tentokrát se mi díl moc líbil, jen bych příště chtěla trochu více ze života Josie. Mnohem lepší než pátý díl. 
A vyplnilo se to. Vyšetřování je totiž okořeněné o Josiiny vzpomínky na dětství, ve kterém prožívala peklo s matkou. Trauma ji znepříjemňuje vyšetřování, ale má u sebe Noaha, o kterého se může opřít. A řekla bych, že je 7. díl lepší než předchozí.

Mám ráda thrillery či krimi, které se odehrávají někde v hodně divné sektě a v tomto dílu je právě jedna sekta ze samoty v lese zapletená do vyšetřování.

O příběhu:
V lese u tábořiště najdou dvě mrtvoly muže a ženu, jenže to vypadá, že byli tři a ta třetí osoba zmizela nebo to byl vrah? Mrtvá žena má v krku zastrčený přívěsek. O chvilku málem přejede Josie těhotnou ženu a ta Josie zavede do jeskyň a k sektě v lese, ve které najde další podezřelou ženu, jelikož je dost vystrašená a nechce říct, co se ji děje. Josie ji chce pomoc, ale další den je nalezena mrtvá a též má v krku přívěsek.
Celý příběh je dost zamotaný, ale Josie zvládne příběh vyřešit i přes své trauma.
_________________

Opět musím napsat, že se jedná o skvělou a čtivou detektivku, ale vím, že to je jednodušší detektivní série. Některým čtenářům nemusí stačit, ale můžou mít sérii jako odpočinkovou.

Celou sérii doporučuj! I když některé díly byly slabší, tak mě stejně nejvíc baví číst život Josie.

Knihu VRAŽEDNÁ TEMNOTA vydal: 

2 komentáře:

  1. Jednu recenzi na tuhle knížku jsem už četla a už tam se mi líbila. Ze série jsem teda ještě nic nečetla, ale určitě to bude fajn čtení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. to je super, že se ti to splnilo :)

    OdpovědětVymazat