úterý 31. října 2023

Přečtené knihy za září 2023

Zdravím.
Až teď jsem si všimla, že nemám na blogu článek o přečtených knihách za měsíc září. Nechápu, jak mi tento článek mohl uniknout. Nechci spojovat dva měsíce, tak sem dám nejprve září a někdy zítra říjen. V září jsem přečetla sedm knih a jednu jsem rozečetla.

JOSEFÍNĚ VŠICHNI LŽOU - Tohle bylo zvláštní. Zajímavé myšlenky v takovém trochu chaotickém příběhu. Autorka skáče z jednoho na druhý a nějak jsem postrádala ucelený příběh. Zajímavé čtení, určitě si knihu přečtěte a utvořte si svůj názor.
KORDÉLIE A KLOBOUČNÍCI -  Od začátku do konce mi přišla pohádka poutavá, zajímavá, příběh má spád a tajemnou atmosféru. Nenudila jsem se a teď akorát rozečítám druhý díl.
SUDETSKÝ DŮM 2 - Jednička byla skvělá, proto jsem se vrhla na dvojku a jsem trochu zklamaná, jelikož jsem se nedozvěděla informaci o jedné osobě a to mě trochu rozčílilo. Snad bude s touto rodinou pokračovat ve trojce.
SEN O ŠICÍM STROJI - Moc hezký, jednodušší a romantický příběh. Příběh měl spád i temnou atmosféru. Líbila se mi hlavní postava snad ve všem. Asi bych příběh doporučila starším čtenářkám. Více o knize ZDE.

VELRYBÍ DIVADLO - Hodně zvláštní kniha, ještě jsem něco takového nečetla. V hodně tlusté knize sledujeme trojici dětí, které objevují lásku k hraní divadelních her ve 20. letech 20. století a pozorujeme jejich dospívání na pozadí války. V recenzi najdete více.
IBKA - Příběh samotné autorky mě bavil. Sepsala své dětství, dospívání i život v dospělosti. Z knihy jsem hlavně postřehla tatínkovo trauma a autorčinu bisexualitu.
DÍVKA V MLZE - Za mě je to skvělá a napínavá detektivka, do konce jsem nedokázala odhadnou vraha. Těším se na další díl a vy se můžete podívat na mou recenzi na blogu.
VZPOMÍNKY - Již 7. díl, v září jsem knihu začala číst a dočetla jsem ji v říjnu jelikož je kniha hodně tlustá a nudnější. 

5 komentářů:

  1. Tak to je spousta knih, super výběr :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Sedm knih je dobré skóre :). Četla jsem Dívku v mlze (a strašně mi lezl na nervy kriminalista, který byl hlavním hrdinou)

    OdpovědětVymazat
  3. Sedm je pěkný počet knih. Já měla září dost slabý a byla jsem ráda za dvě knihy. :(
    Z tvého výčtu jsem nečetla žádnou knihu.

    OdpovědětVymazat
  4. Stihla jsi toho hodně. :) Já z tvého výběru znám Kloboučníky a Vzpomínky, ale hodně mě zaujala třeba Dívka v mlze. ;-)

    OdpovědětVymazat