pondělí 8. ledna 2024

Přečtené knihy za rok 2023

Konečně článek o přečtených knihách za rok 2023. 
Přečetla jsem 111 knih a xx dětských knih kvůli práci. Minulý rok jsem si dětské knihy nezapisovala, ani nevím proč. V celém článku najdete seznam přečtených knih a 8 TOP knih.

Nejprve ukážu 8 TOP knih, které doporučuji všem a já vím, že fakt stojí za to. Jsou to knihy, které ve mě něco zanechali a jsem si jistá, že si je budu chtít někdy přečíst znovu (kromě rozhovoru s Markem Dvořákem).
_______________________
Knihy, které stojí za přečtení jsou napsané tučně!







4 komentáře:

  1. tak to je... wow :) neuvěřitelné číslo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsi toho hodně, já se dostala na necelou půlku. Z knížek, které se ti líbily, jsem četla Dívku v mlze a musím říci, že mi nějak moc nezaujala (lezla mi na nervy hlavní postava tak, že jsem to málem nedočetla)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsi spoustu knih. Já jsem stihla jen osmnáct. 🙂

    OdpovědětVymazat