sobota 6. ledna 2024

Přečtené knihy za prosinec 2023

Krásný večer! 
Prosinec byl měsíc, kdy jsem se těšila na 14 dní volna. Plánovala jsem si, jak budu číst a číst, ale pak na mě padla nějaká depka a já za těch 14 dní nepřečetla ani jednu knihu. Škoda no, mohla jsem toho stihnout více, vzhledem k mé kupičce knih, které mě fakt zajímají. Takže jsem v prosinci přečetla jen 5 knih.

JOSEF MAREŠ - Po záchranáři z letecké záchranné služby jsem si musela přečíst i tuto knihu, kde se dozvíme, jak to chodí na 1. oddělení a něco málo o případech, které řešil Josef Mareš. Určitě jsem se dozvěděla plno nových věcí. O případech, o kterých mluvil Mareš vím hodně, vzhledem k tomu, že čtu často o mordech a nejznámějších případech, tak jsem ráda, že jsem si mohla přečíst o případech z jeho pohledu. Sérii doporučuji!!
SEVEROZÁPADNÍ JATKA 1 - Zločiny na Chomutovsku, v Děčíně a okolí. Tedy moje okolí a vzhledem k tomu, že je v knize vražda z mého rodného města, tak jsem si knihu musela přečíst. Zajímavé a děsivé příběhy.
SEVEROZÁPADNÍ JATKA 2 - Dvojku jsem si také musela přečíst, ale tady byla hodně rozebíraná nelegální migrace a dění v cikánských ghettech na severu Čech.

POZNÁMKY K POPRAVĚ - Toto bylo zajímavé, zrovna sepisuji recenzi, tak snad ji přidám v týdnu.
MAGIE ZALITÁ JEDEM - Na příběhu se mi líbila magie a intriky, kterých je v příběhu opravdu hodně. Samozřejmě v příběhu nechybí starověké čínské zvyky v přípravě čajů. Líbí se mi i popisy míst či událostí, autorka psát prostě umí, i když je toto její první kniha. Očekávám tedy, že druhý díl bude ještě lepší. Více v mé recenzi na blogu

3 komentáře:

  1. Přečetla jsi zajímavé knihy. 🙂 Já za prosinec stihla jen jednu.

    OdpovědětVymazat
  2. pět je také hezké číslo :) občas člověk udělá plány a sejde z toho :) hlavně číst pro radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Poznámky k popravě jsem dočetla minulý týden, fakt zajímavá ( trochu jiná) kniha. Magii mám na poličce - je v pořadí. A Mareše prostě chci! :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat