úterý 2. ledna 2024

Přečtené knihy za listopad 2023

Krásné ráno, 
dneska se spolu podíváme na knihy, které jsem přečetla v listopadu. Nebylo jich moc, jelikož byl listopad dost náročný měsíc. 

POSLEDNÍ MEDVĚD - Kniha pro děti, ale i tak stojí za zmínku. Příběh je zajímavý a doplněn o krásné ilustrace.
MAREK DVOŘÁK - Naprosto skvělý rozhovor se záchranářem z letecké záchranné služby. Dozvěděla jsem se plno zajímavostí a je to kniha, kterou doporučuji všem.
KOSTISCHRÁNY - Obálka mě nalákala natolik, že jsem si pohádku musela přečíst. Fantasy young adult dobrodružný příběh se zombíky a velšskou mytologií. Za mě super čtení, ale nejspíše pro mladší čtenáře.
HOTÝLEK - Knihu jsem měla na seznamu dlouho. Půlka knihy nic moc, pak se to rozjelo a škoda, že kniha nemá více stran.

S LÁSKOU PAMELA - Díky dokumentu jsem si potřebovala přečíst i knihu, ale bohužel je v knize vše, co bylo řečeno v dokumentu. V mé recenzi najdete více o knize.
TÍŽIVÉ TICHO - Samostatný thriller od autora krimi sérií. Příběh se mi vcelku líbil, ale nějak mi nepřišel mrazivý ani napínavý. Sice šlo hlavní hrdince o život, ale i tak musím říct, že je příběh takový nijaký. Nemůžu říct, že to byla pecka. Více v mé recenzi.
ŽENY ZLOČINU - Skvělá kniha, ve které najdeme příběhy vražedkyň a každý příběh je proložen rozhovory s ženami na drahé straně jako např. ředitelka věznice, policistka atd..Brala bych rozsáhlejší rozhovory, jinak fajn kniha.

5 komentářů:

  1. Četla jsem jen Tíživé ticho - myslím si, že místy to mělo mrazivou atmosféru, ale příběhy s Erikou nebo Kate se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat
  2. sedm je hezký počet :) stihla jsi toho dosti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hotýlek máme doma, ale ještě jsem knihu nečetla. Na Tíživé ticho se chystám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Já četla Kostischrány, které se mi hodně líbily. A Tíživé ticho zrovna čtu, Robert Bryndza je můj oblíbený autor. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tíživé ticho jsem taky četla, za mě super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat